[Bild.de]: "Bill Kaulitz stal min flickvän!"


Dennis K: "Bill Kaulitz stal min flickvän!"
...hon är halv asiat och punkare!

Han är beundrad av tusentals flickor världen över. Men rockstjärnan Bill Kaulitz ska tydligen inte haft någon flickvän på 6 år. Nu verkar det som om Bill har gett sitt hjärta till en punk-tjej i samma ålder från Thüringen. Hennes namn är Pinky S, hon är halv asiat och har avslutat sin utbildning som en trädgårdsmästare på en kyrkogård.

Så bra än så länge - om det inte vore för Pinky's föredetta pojkvän, Dennis K. Detta är vad han hävdar: "Bill stal min flickvän!" Dennis K var tillsammans med Pinky i flera månader. På nyårsafton gjorde Pinky slut med den unga musikern - pga Bill.

Dennis K berättar: "Pinky var ett Tokio Hotelf fan och skrev ett brev till Bill och hade en bild med. Slutligen svarade han och de fortsatte att skriva till varandra online. Senare träffades dem i verkligheten. De spenderade en natt tillsammans på ett hotelli Leipzig. Bill besökte henne till och med hemma."

En livlig brevväxling på internet började mellan de två kärleks rivalerna.
Bill skrev följande om Pinky: "Jag älskar henne så mycket, jag värdesätter varje minut med henne. Jag skulle vilja ta med mig henne till Hamburg."

Dennis K: "Bill gnällde som ett bortskämt barn. Men jag ville inte ge upp Pinky. Men ändå kände jag att jag höll på att förlora henne till Bill. Jag vet från Pinky att han har snackat skit om mig och agerat som en smörjare." Efter att Pinky lämnade Dennis, fick han ytterligare ett internet meddelande från Bill. Det stod: "För mig passade ni två inte ihop." Dennis skrev tillbaka: "Nu är det fritt fram för dig."

Pinky S och Bill har inte kommenterat deras förhållande till BILD. Men de erkände dock att de kände varandra.


Tack till AnotherDream @ TH_Apex för engelsk översättning.
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Bild-Bevis från Internet?
Den föredetta pojkvännen ska ha tagit denna bild på rockstjärnan under en Internet-konversation med Bill.


Känner ni igen bilden? Inte så konstigt, här är samma printscreen från TH TV:



Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0