RTL Explosiv - 9/2 2010


Välkomna! Bill Kaulitz från Tokio Hotel har en flickvän sedan 5 år tillbaka. Denna rubrik har två sidor: En bra och kanske en dålig. Den bra sidan är: att de ska ha lärt känna varandra genom ett fanbrev. Så det finns hopp för alla fans i världen. Den såkallade dåliga sidan: Bill ska ha stulit denna kvinna från någon annan, och den killen pratar nu exklusivt med all sin ilska i våran intervju. Sven Wagner rapporterar.

Han kallar sig själv musiker. Dessutom ser han ut lite grann som Tokio Hotel frontmannen Bill Kaulitz och hävdar att Bill stal hans flickvän och det på ett dåligt sätt.

Dennis K: "Bill ingrep i vårat förhållande. Tja, rörde upp hat mot mig och så vidare. Han dissade mig ganska illa."

Om detta påstående från Dennis K verkligen är sant, så kan uttalandet från Bill Kaulitz som han alltid upprepar, inte vara sant. I november sade Bill följande i samtalsämnet "flickvän". Bill: "Jag skulle vilja berätta något helt annat och säga till alla att jag är kär. Tyvärr har det inte hänt på de senaste 5 åren. Jag tror inte att det kommer att hända alls. Jag är faktiskt ganska glad över det eftersom jag vet vad som skulle hända."

Sen i slutet av förra året ska Bill ha varit den nya killen vid Pinky's sida. Hon är 20 år och hennes riktiga namn är faktiskt Wencke. Dessutom ska popstjärnan själv ha kontaktat henne via Internet.

Dennis K:
"Hon skrev ett brev till honom för två år sedan och han svarade förra året, i början av 2009. Självklart trodde hon inte på det först, hon trodde att det var någon knäppis eller nåt. Sedan började de snacka via webbkameran och så vidare. De träffade även varandra sen också, hemligt såklart."

Har Bill Kaulitz ett förhållande med en 20-åring? Det hävdar Dennis K och pga det är han fortfarande förkrossad. Men inte pga Pinky, utan Bill, som han till och med beskriver som ett dåligt val.

Dennis K:
"Tja, jag skulle definitivt ha varit den bättre pojkvännen och hon visste om det då, eftersom jag kunde ge henne så mycket mer än vad Bill inte kunde. Till exempel att gå ut tillsammans, ta en promenad tillsammans på gatorna och alla de sakerna som man gör när man har ett förhållande med någon. Tja, det är omöjligt att göra det i hans fall. Hon skulle aldrig kunna gå igenom parken med honom eller ja... Det är omöjligt!"

Hur pålitlig är den här historian med den stulna flickvännen genom sångaren i Tokio Hotel? Bill har trots allt varken kommenterat något om Pinky, eller Wencke. Men det kommer inte dröja så mycket längre, hävdar den föredetta pojkvännen Dennis.

Dennis K: "Och sedan skrev han en gång i chattenmed mig att han inte bryr sig om vad hon tycker om det, han vill göra det känt. Han skiter fullständigt i hennes åsikter när det gäller det. Någon dag kommer hon ändå att gilla det och han kommer göra det oavsett, trots att han berättade något helt annat för henne. Tja, alltså... Riktigt dålig stil!"

Men nu har Dennis också ett band. Historien att Bill Kaulitz av alla människor har bedragit honom, kommer inte som en överraskning för han.
Dennis K:
"Tja, jag tror att hon lät sig själv ryckas med. Jag har känslan att hon blev dragen mellan oss och att hon inte visste vad hon skulle göra längre."

PR eller sanning - med hans offentliga uttalande om Bill Kaulitz så har han lyckats med en sak: att få uppmärksamhet.
Tack till Herzblut @ THUS för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Siri

alltså, ingen vet om det är sant eller? Hur seriöst ska man ta på dessa uppgifter? Syftar även på de i förra artikeln du postade =)

2010-02-10 @ 08:56:04
Postat av: Ulrika

Är detta ett skämt? Lol! Jag satt i stortsätt och skrattade mig genom interjuvn(stavning?!)

OMG! HAHA!

2010-02-10 @ 08:57:03
URL: http://ulich.blogg.se/
Postat av: Tokio

Det här är inte sant va?...det verkar inte så iallfall...eller så är bara det jag vill tro. bill har ju ganska nyligen sagt att han var singel, han skulle väll aldrig ljuga om det? Han svarar väll dessutom aldrig på mejl från fans, han läser väll inte ens en gång breven? Och det finns ju inga bevis....jag tror det inet förens jag själv har hört bill säga i en intervju att han har en flickvän. Tror du på det här?

2010-02-10 @ 12:09:26
Postat av: Anonym

Hahahaaa oh men gud.. xD

Tror verkligen inte det här är sant, helt ärligt talat. (om det är, good for him!)

Men dom nämner ju till och med att han den där Dennis har ett band, kan det inte vara liiiite för PR, elleeer? ;) hahaa!

2010-02-10 @ 13:24:33
Postat av: Anonym

vad tror du elina?

2010-02-10 @ 14:14:27
Postat av: Sussi

Jag förstår inte riktigt. Först står det att Bill ska ha haft flickvän sedan 5 år tillbaka, och sedan står det att han ska ha kontaktat henne för första gången i början av 2009 ... ?

2010-02-10 @ 14:32:14
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag vet att det inte är sant. Kolla det nya inlägget jag lade upp, tjejen pratar ut! "Attentionwhores", haha. Eller ja, Dennis ville ge igen för att hon dumpade honom och hittade på denna historia.

2010-02-10 @ 14:59:11
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0