Speedy News (Italien) - 8/2 2010

> Video < (tyvärr finns den inte på Youtube ännu). 
---
Hörrni! Vi älskar Tokio Hotel! Vi skulle vilja veta allt om dem och Speedy News hjälpte oss att få reda på lite mer... Undrar ni hur tvillingarna Kaulitz är i det verkliga livet? Jag undrar ifall de bråkar om vem som går in i badrummet först?! Stannar Bill inne i timmar för att fixa frillan varje morgon?

Bill:
Vi tar inte så lång tid på oss, inte så mycket längre än Tom trots att det tar ganska lång tid.
Tom: Jag smörjer in mig med kräm över hela kroppen varje morgon, det är vad som tar sån tid för mig.

Ahhhhhhh, bra skämt, Tom! Även om vi var säkra på att Bill tog längst tid på sig... Vem hade kunnat ana!

"Hej! Vi är Bill och Tom och vi älskar Speedy News!"
Tack till Shimmy @ THA för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0