Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~47


By Lenny. 
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 12e-18e Februari 2010.
#153 - Fredagen den 19e februari 2010:

Kära
Jag såg nyligen på eran "No Pants Subway Ride 2010". Kort sagt: Jag är ett stort fan. Kan en (eller flera) av våra kommande LIVE shows också vara ett bra ställe för en insamling :) ?! Snälla, låt mig få veta eller se. MVH, Tom Kaulitz :D 

Video - Youtube: No Pants Subway Ride 2010. 
#154 - Måndagen den 22a februari 2010: 

Såååå spännande! 



#155 - Fredagen den 26e februari 2010:

Den bästa "Clothing Drive" någonsin...

Video - Youtube: Bud Light - Clothing Drive commercial.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: AmanDa

haaaaaaah älskaa XD fan va chockad man skulle bli om dä gick runt massa folk utan byxor på stan XD

2010-02-22 @ 12:00:08

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0