[Bild.de]: Vem av bröderna är bäst klädd?


Vem av bröderna är bäst klädd?
Broder-kritik i Tokio Hotel: Bill Kaulitz uttrycker sig om mode när det gäller hans bror i en intervju med musikkanalen MTV. Han säger: "Detta funkar inte."

Att Tom och Bill Kaulitz [19] är tvillingbröder ser man inte vid första ögonblicket. Speciellt inte när man jämför modestilarna av de två som inte kunde vara mer olika. Sångaren Bill föredrar stuprörs byxor, tighta toppar och till och med slips då och då i högklackat. För Tom kan kläder inte bli stora nog: XXL tröjor kombinerat med stora byxor och sneakers.

Här är stilkritik oundvikligt.
Bill Kaulitz svarade nyligen på frågan i en MTV intervju om hans personliga modemissar: "Tja, de kläder som Tom bär skulle jag aldrig ha på mig - och inte äkta päls heller."

Och hur kommer sig detta egensinniga modemedvetande?
Bill om sin bror: "Han lyssnar bara på hiphop men han spelar i ett rockband så det passar inte så bra ihop. Men han har alltid varit rakt på sak med hans kläder."

Då återstår bara frågan ifall Bill Kaulitz är bättre klädd än sin bror, och hurvida Tom har all anledning att uttrycka sig han också. En anledning är dock hans bror Bill's krav: Tokio Hotel sångaren var i Milano och gick längs catwalken på Modeveckan i en klädsel skapad av Dsquared2. 

Vad tycker ni? Vem av de två bröderna är bäst klädd? (kommentera på sidan vem som klär sig bäst)
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Misstag rättar jag till imorgon (om det finns några 8D) för just nu är jag för trött. <3

2010-01-20 @ 01:53:51
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Felicia

Det är den här bloggen som håller mig uppdaterad om Tokio Hotel, du är verkligen superduktig! :)

2010-01-20 @ 12:35:38
URL: http://strangeglow.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Aww, tack! :)

2010-01-20 @ 13:30:05
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0