Svaren på frågorna - Omgång 2


Förlåt för att jag har varit så sen att lägga ut svaren samt att avsluta själva frågestunden. Men här är det iallafall och som sagt så är jag sjuk så jag är inte på toppnivå! XD Det blev inte lika många frågor denna gång så det är skönt men jag tror jag fick med alla iallafall, annars ändrar jag på inlägget vartefter jag har gått igenom alla kommentarerna igen! 8D Tack för alla frågor!  


Du gillar ju FC Barcelona. Hur gammal är Leo Messi egentligen?
-
Man glömmer faktiskt bort hur gammal han egentligen är med tanke på att han alltid har spelat fotboll (inte exakt alltid men jävligt länge, sen han har liten grabb) och därför kan man lätt tro att han är sisådär 27 år eller så men sanningen är att han är lika gammal som Georgponken! ;) Han fyller alltså 23 år i år. XD

Om du fick chansen att shoppa loss med Bill en dag i Paris, skulle du ta den då?
-
Absolut! Inte bara för att jag älskar att shoppa, gillar Bill och skulle vilja åka till Paris en dag (lol XD) men det skulle jag defintivt inte säga nej till! Skulle du? 8D

Vilket är ditt favorit citat från killarna?
-
Hmm, det finns några stycken men för att nämna två tar jag ett från Tom och ett från Georgponken. Tom: "Och ibland slår jag bara Bill i ansiktet, och jag älskar det. Och han älskar det. Vi alla älskar det." och det från Georg, inte så överraskande kanske: "It's a lot too hot!".

Roligaste Tokio Hotel minne från 2009?
-
Oj! Eh, jag vet inte riktigt. Det har hänt massa konstiga saker under 2009, saker som inte ens var roliga men blev det iallafall. Allt från när Chanelle Paige fick sitt namn utbytt på THUS till Renta Date (Rent-a-Date = Hyr en dejt) och deras albumsläpp till deras uppträdande på MTV Day i Grekland. Det har som sagt hänt saker både med bandet och bland fansen som var riktigt roliga! :)

Om jag har förstått de rätt så har du bra kontakt med TH fans runt om i världen. Vilket är ditt roligaste fanminne?
-
Det stämmer bra och det är jag väldigt tacksam för! Jag kommer aldrig glömma den där tjejen i Las Vegas (2008) som frågade dem på signeringen med en helt seriös röst verkligen ifall de gillade bacon. XD Ni anar inte hur mycket jag satt och skratta (det kan jag göra än idag bara av tanken) åt det. Dock hörde hon fel (hennes syster eller kompis ringde henne och bad henne fråga vad de tyckte om Las Vegas så långt) men iallafall! ;) Tom såg ju helt "o_O; Wtf?"-ut XD Men jag vet däremot inte ifall det är mitt roligaste minne, finns flera!

Do you have contact with stalkers or too obsessed fans? You seem to be well-informed.
-
I do, yes.

Svara rakt på sak: tror du stalkerdramat är över?
-
Nej.

1. När är konserten? 2. Finns det biljetter kvar? 3. Hur mycke skulle de kosta isf?
-
Konserten i Sthlm är den 4e mars. Konserten i GBG är den 5e mars. Det finns biljetter kvar till båda, både stå -och sittbiljetter. Info om biljettpris och beställning finns här.

Har du fått reda på någonting om Meet and Greet inför Sverige konserterna? Och åter igen: Tack för en bra blogg!!!!
-
Det finns ingen info om några tävlingar än men det lär väl komma upp snart tycker jag, det börjar ju närma sig! O_O 

Skulle du säga att man kan lita på alla i TH världen?
-
Helt ärligt? Nej, det kan man inte. Jag litar inte på många alls men det finns vissa som jag har en enorm respekt för.

Vad tycker du om Tokio Hotel fans? Är alla schyssta?
-
Alla är inte schyssta, tyvärr. En del är rent ut sagt helt jävla dumma i huvudet, vilket är synd eftersom vi borde kunna komma överens, vara som en enda stor familj (och det är vissa av oss) och eftersom vi alla delar intressen. En del har ju en sjukt taskig attityd, tror de är bättre än alla andra yadayada medan andra är helt underbara, som ens egna syster eller något. Jag har fått fantastiska vänner tack vare killarna och det är jag väldigt tacksam för! Det är lite samma sak där med vem/vilka man kan lita på, det finns såklart massor man kan lita på men man ska samtigt ha i bakhuvudet att det finns folk som bara vill jävlas med en.

Om man ser dig på konserten eller i kön i Stockholm, får man ta en bild med dig och/eller hälsa?
-
Sure thing! ;D

Kan du lägga ut en bild på dig lagom tills konserten i Stockholm?
-
Kanske det, kanske. ;)

Jag har sett bild på dig. Du har väldigt långt och fint hår. Är det äkta?
-
Tack! Ja, det är helt äkta.

Har du någonsin träffat Tokio Hotel?
-
Nej. 

 Tror du de svenska fansen kommer uppföra sig på konserterna här i Sverige?
-
Jag vet faktiskt inte, men jag hoppas det. 

Har du någon Tokio Hotel-pryl som är din absoluta favorit?
-
Hmm, osäker där. ;p

Tycker du Toms flanellskjorta som han hade på sig när killarna besökte Sverige är farfar-ig eller snygg?
-
Han passade rätt så bra i den faktiskt! :)

Hade du kunnat bli vegetarian om tvillingarna bad dig?
-
Hell no! Ingen asskisser här inte. XD

Ska du få intervjua Tokio Hotel när dem kommer till Sverige?
-
Inte vad jag vet iallafall. 8D Nu kan man ju delta i en tävling som man kan vinna en chans att intervjua dem i valfri stad/land så vi får väl se om jag vinner! ;) Läs mer om den tävlingen här.

Favorit Tokio Hotel TV avsnitt?
-
Woah! Vilken fråga... *pulls hair out* Jag vet inte! O_O Det finns många härliga! ;D

En till fråga, angående Tokio Hotels karriär. Går den sämre nu? Alltså, inte en enda konsert i Europa är utsåld och ja, vissa arenor är inte SÅ stora.  
-
Jag skulle säga att det är ganska uppenbart att det inte är som det en gång har varit, de ville som sagt ha en förändring och det har dem fått. Konserterna har inte blivit slutsålda, deras promo sög både i Usa och Europa och deras nya album blev en flopp.

Om man har sittplats till Göteborg, vilken tid är insläppet?
-
 Insläppet är det samma får alla (både de med stå -och sittbiljett) men om man har sittbiljett så behöver man ju inte köa utan man kan gå in 10 min innan konserten börjar om man vill.  

Kommer Tokio Hotel att sjunga bara på engelska eller blandat med tyska på konserten?
-
De kommer spela alla låtarna på Humanoid och några av deras gamla favoriter. Ingen tvekan om att de kommer blanda. I vissa länder däremot, som Frankrike och Tyskland, tror jag att de kommer spela fler tyska än engelska låtar! :) 

Favoritmedlemmen i Tokio Hotel?
-
Just nu är det fortfarande Bill men det varierar.

Om du skulle se Tokio Hotel eller en av medlemmarna på stan i Sverige nån gång, hur skulle du reagera?
-
Först och främst skulle jag nog undra vad de gjorde här ifall det inte fanns någon info ute att de skulle hit. Annars tror jag nog att jag mest skulle vara lite chockad, och om de inte var i en "privat situation" skulle jag gå fram och bed om bilder/autografer!

Är Bills naglar äkta?
-
De är naturligt fejkade, precis som Natalies. 8D

Vad tänkte du när du såg videon då Tom går in i glasdörren på flygplatsen i Milano?
-
Haha! Ja, vad tänkte man då.. Det första som kom upp i mitt huvud var iallafall den här videon, att gå in en glasdörr/vägg är en riktig klassiker (även om Tom bara slog i med armen) och den här smilisen: 
 
Varför är du ett fan av Natalie?
-
För det första så sminkar kvinnan killarna väldigt bra, inte minst Bill. Hon kan Bill's former liksom, hon vet vad som passar honom! Hoppas ni förstår vad jag menar (han är ju den med mest smink). För det andra så är hon precis som resten i deras staff, en person som killarna står nära och kommer bra överens med och verkar vara en person med båda fötterna på jorden. Natalie och Dunja är två kvinnor som jag tycker killarna har tur att ha i sitt team, de verkar vara väldigt bra personer! :) För det tredje så har hon jävligt snygg stil! Kläder, skor, you name it. Dessutom ser hon bra ut XD Tja, jag antar väl att det är det, haha.

Hur lång är Natalie?
-
Vet inte exakt men minst 170 cm. 

Favorit svordom?
-
Svår fråga, ingen aning faktiskt! XD

Favorit färg?
-
Det varierar och beror även på vad det gäller men jag har alltid gillat blått! :)

Vilken är din favoritbild på bandet?
-
Det finns ett par stycken men den här är faktiskt en av mina favoriter:
Free Image Hosting
Vilken typ av snacks är godast: Sour Cream and Onion eller Bacon?
-
Åh, du menar såna där som finns på badhus? Bacon!

Har du något/några ärr?
-
Haha, ja. Och några riktigt fula också!

Är du helsvensk?
-
Ja, jag är fortfarande helsvensk. 

Skriver eller läser du FFs?
-
Nepp.

Vad gör du just i denna stund?
-
Läser igenom och svarar på era frågor, lyssnar på musik (Pharrell ft Nicole Scherzinger - Heartbeat, älskar den låten!) och lite sådär smått, kollar omkring lite så allt är lugna puckar på forumet. ;)

Sminkar du dig? Hur länge har du gjort det? Vad använder du? Mascara..?
-
Yes, jag har sminkat mig sen jag var.. Ja, hur gammal var jag?! Har glömt men jag har burit smink i fler år i mitt liv än vad jag inte har gjort det XD Jag använder mascara, puder, fondation (och såklart en hudkräm under den), rouge och ögonskugga.

Kan du åka skridskor? 
-
Tror inte det, har inte testat på flera år. XD  

Spelar du nåt instrument?
-
Nepp. 

Är du medlem på THF? Isåfall, vad heter du då? 
-
Inte medlem där.

Har du fräknar?
-
Nepp.

Skulle du vilja flytta till ett annat land?
-
Inte just nu.

Gillar du att titta på MTV galor?
-
Jag älskar MTV galor! Har varit ett fan sedan jag var liten! 

Vad är din åsikt om det som har hänt i Haiti?
-
Hemskt! Helt.. Ja, finns det nåt mer man kan säga ens?!

Vaccinerade du dig mot svininfluensan?
-
Yes.
En liten grej jag känner för att bjuda på just nu XD 
 
..Nu ska jag kolla upp lite skvaller om killarna, leta nya bilder på N och sådär. XD


Kommentarer
Postat av: Ida

Naturligt fejkade? Hur är de naturligt fejkade? XD menar du typ akryl då eller?

2010-01-25 @ 20:46:08
Postat av: Anonym

När gick Tom in i en glasväg med armen xd <3

snälla visa länken måste se . :)

2010-01-25 @ 20:49:00
Postat av: alexandra.

Blev senaste albumet en flopp ? Jag har inte sett några försäljningssiffror heheh på det men jag trodde inte det skulle bli en flopp.. Vad menar du med att TH inte är vad de var förrut, inte lika populära i USA heller eller ? :)

2010-01-25 @ 20:51:49
Postat av: Johanna

nu måste jag ha missat något :O när går tom in i dörren? XD haha vilket klipp? ^^ <3

2010-01-25 @ 21:26:58
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Ida

De är fejkade på ett naturligt sett dvs att de ser äkta ut. ;p



Alexandra

Ja, de har inte sålt så bra alls + att de inte gjorde en så vidare bra promo för det. De är inte lika populära någonstans längre, iallafall inte i Usa eller i Europa (framför allt inte i Tyskland).



Johanna

Den här videon menar jag, du hör smällen tydligt en bit in i videon: http://kaulitzandthegs.blogg.se/2010/january/flygplatsen-milano-italien-181-2010.html

2010-01-25 @ 21:53:42
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: alexandra.

Okey, var det meningen att promon skulle bli dålig, alltså ansträngde dom sig inte. För eftersom att dom stängde in sig i ett år kan man ju tänka sig att dom ville ha bra försäljningssiffror.. :)

Har dom typ blivit "bortglömmda" eller ? :P

2010-01-25 @ 22:06:53
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Antagligen handlar det hela om pengar. Det är ont om pengar nu i musikbranschen, Bill nämnde det själv i en intervju för ett tag sen. Det går väldigt dåligt inom musikens bransch när det gäller albumförsäljningar osv. Bortglömda och bortglömda, de har förlorat så mycket fans i Europa och i Tyskland så det finns inte. De vet om det själva också. Saker & ting har förändrats, lite till det dåliga också tyvärr -_-

2010-01-25 @ 22:14:28
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0