Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~44


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 20e-27e Januari 2010.
#145 - Torsdagen den 28e Januari 2010:

Youth in Revolt!
Listan på filmer jag skulle vilja se blir allt längre! Jag kanske borde spendera hela året på biografen. I "Youth in Revolt", som Michael Cera är med i, kopieras hans rollfigur Francoise ifrån mig lite grann men de fick förvisso inte idén med vita tofflor och mustasch ifrån mig ;)

Video - Youtube: Youth in Revot Official Trailer.
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0