Bravo WebTV - 22/7 2010


Sascha: Öhm... En sista fråga. Du är vän med Bill från Tokio Hotel, eller hur?
Kay One: Ja..
Sascha: Och öhm.. Kommer ni göra musik tillsammans någon gång?
Kay One: Nah. Alltså, för att vara ärlig så har vi pratat om det en gång men han är så, så, så ofta på språng, du vet, och det är jag också, i hela världen *skrattar* och då tänkte vi att vi inte kommer att komma till en gemensam nämnare. Nej, men han är ofta på språng men vi planerade det flera gånger och jag kan inte säga ifall vi kommer göra det i framtiden eller inte. Men som sagt, jag skulle direkt skriva en låt med honom.. Du vet, en låt om tjejer (Kay Ones senaste låt heter "Ich brech die Herzen aller Mädchen" som betyder "Jag krossar alla tjejers hjärtan", så han menar det som en anspelning på hans låt när han sade "en låt om tjejer").
Sascha: Så en uppföljare till "Ich brech die Herzen aller Mädchen" kan man säga?
Kay One: Ja.. Kay One ft Bill Kaulitz.
Sascha: Skulle du också kunna tänka dig att göra en sån där näspiercing?
Kay One: Här.. Så där? Nah, alltså Bill, helt ärligt nu. Vad tänkte du när du gjorde den här piercingen? Innan det.. Du var så söt... Men seriöst, ta bort den här ringen från din näsa! Det är inte coolt längre..
Engelsk översättning: Mirjam. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Direktlänk till videon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dt där är rapparen kay one va?

2010-07-22 @ 17:36:48
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Yes, det är han. =)

2010-07-22 @ 17:37:52
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: www.corallensrodtott.blogspot.com

maybe bill doesnt wants to be cute anymore ;) (:

2010-07-22 @ 17:53:36
Postat av: Anonym

haha jag håller totalt med honom alltså!

2010-07-22 @ 18:07:29
Postat av: Anonym

tack för översättningen :D haha, jag håller faktiskt med kay one lite d'är ;) bort med piercingen :D haha

2010-07-22 @ 18:07:44
Postat av: Caroline

Snäll kompis han är då! HAHA >-<

2010-07-22 @ 18:10:17
URL: http://tokiohotelfans.se
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Äh, inget att bry sig om. Alla har sina åsikter och så är det bara, alla tycker inte likadant. Lite typiskt TH fans att ta in allt som skrivs eller de man får höra om bandet. Det är bättre att låta en del saker komma in genom det ena örat och ut genom det andra lika fort som det kom in genom det förra, haha. XD

2010-07-22 @ 19:37:21
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0