[Ladepeche.fr]: Toulouse, TH fansens huvudstad


Toulouse, Tokio Hotel fansens huvudstad
De har kommit från hela Frankrike till Toulouse för att tacka sina idoler i det tyska popbandet Tokio Hotel för att ha spelat en konsert på Zénith i april.

Varför samlar ni er tre månader efter Tokio Hotel konserten har varit?
Sabine [18 år från Acuamvile]:
"Vi träffades under ett förslag att ge en present till Tokio Hotel. Vill vill tacka dem för deras resa till Zénith. En del fans är från hela södra Frankrike och en del till och med från Storbritannien. Vi kommer att sjunga deras låtar, ha en picknick i Jardin des Plantes, anordna en frågesport och ha en härlig dag med de andra fansen. Vi passerar ofta varandra på konserter eftersom vi förväntar oss mycket tid innan vi går in men vi ses inte efteråt alls."

Vad är syftet med er fanclub?
Mathilde [14 år från Carbonne]:
"Stöd till Tokio Hotel, att uppmuntra och tysta ryktena. En del säger att Bill tänker lämna gruppen för en solokarriär. Fel. De är alltid på topp. De kommer att göra marknadsföring i Asien och den 16 juli ska de till Sicilien för att marknadsföra sin nya live DVD som spelades in under deras turné."

Hur fick du höra om gruppen?
Franchise [52 år från Storbritannien]:
"I samma veva som jag följde med min dotter till konserter. Som ett fan av Cindy Lauper och Boy Georg, blev jag nyfiken. Nu måste jag säga att jag är förväntansfull och går på konserter med rent nöje."
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med äldre fans :)) tack för översättningen&artikeln!

2010-07-12 @ 19:31:13
Postat av: Jassy

i just love older fans!!

2010-07-13 @ 23:50:51
URL: http://tokiohotelamerica.com

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0