Mininyheter - 6/7 2010

¤ Jag har uppdaterat det första inlägget med bilder från Prince-konserten den 5/7 2010 i Berlin med HQs - här!

¤ Visste ni att Tokio Hotel har fans på Hawaii? Ja, ni läste rätt! De har ett par fans där, vilket är helt fantastiskt, och ni kan kolla in denna Twitter och denna MySpace som är Hawaii's första Tokio Hotel fansidor! :) Häftigt att de har fans ända där borta tycker jag! Dock frågade jag ägaren av sidorna och hon sade att de inte har så många fans där men hon försöker få fler att gilla dem, och jag hoppas verkligen de får fler fans där inom kort! :) Tänk om killarna kunde stanna förbi där någon gång i framtiden liksom? ;) Det vore häftigt.

¤ Lite information kring Bill och Toms närvarande på MTV TRL On Tour den 16/7 2010: MTV TRL är helt gratis, man behöver inte leta biljetter eller så, utan bara se till att vara där i god tid för att få en så bra plats som möjligt framför scenen. Om någon av er funderar på att åka dit så är adressen till stället scenen är på följande: Viale Africa 12, Catania, Italien. Det kommer att sändas live på TV kl 19.00 svensk tid på MTV och förhoppningsvis blir det en online livestream också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, hade ingen aning om att dom har fans på hawaii! coolt ^^ men du, om det blir nån livesteam online så lägger du ut länken va? (a)

2010-07-06 @ 23:53:15
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Natürlich, varför skulle jag inte? =) XD

2010-07-06 @ 23:53:51
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra :D och tack!

2010-07-06 @ 23:55:57

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0