Toronto, Kanada - 16/5 2008






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :DD Jag undrar ifall du kan lägga ut den nyaste bilden du har på Tom & Bill's personlige assistent ?!? Och vad heter han ?! Vill bara se om han har förändras nått sen jag såg honom på bilderna när han "vaktade" framför Tom & Bill när dom var på Oliver Pochers premiär av hans show :DD Tack´!

2010-07-30 @ 21:07:33
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Hej! Den nyaste bilden jag har på honom är från Catania, hoppas det blir bra? Här: http://yfrog.com/6t013copiatj. Haha, okej! Nej men, han ser likadan ut faktiskt och han heter Dennis Kortuemm. XD

2010-07-30 @ 21:11:28
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Camilla

Oj, såg att mitt namn inte kom med där uppe :DD De blir bra ! Tackartackar :DD Han ser likadan ut ser jag mä, haha.

2010-07-30 @ 21:24:02

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0