De Bravo #27/2010


Bill & Adam-Serien

Ruta 1:
Bill: Hallå! Förstår du? Låt mig vara! Jag orkar inte med dig, fattar du? Vad vill du ha av mig? VAD?! 
Adam: M..mee.. Meen...
Ruta 2:
Bill: WHAT DO YOU WANT FROM ME?!
Adam: Suck! Åh gud, nu kommer jag börja gråta!
Ruta 3:
Adam: Vad häftigt! Bill känner till och med till mina låtar!

Gossip to go.
Vad Bravo-reportern Sascha Wernicke egentligen inte borde berätta...

Heeeeemskt! Tokio Hotel-tvillingarna Bill [20] och Tom [20] hackar ständigt på bandkamraten Gustav [21]. "Han äter bara och tränar inte", hävdar dem. Men Gustl har blivit smalare! Skrattande berättar de för mig: "Annars så är det han som alltid är elak mot oss. Han behöver höra sådana uttalanden ibland av oss. Det är så vi motiverar honom!" Aha, det är det ni menar. Jag förstår...
Svensk snabb översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: madeleine

måste bara säga att det är en grymt bra blogg! som jag redan skrivit för flera månader sedan att jag är beroende av din blogg, men ett missbruk jag inte vill bli av med :P haha , men jag undrar bara om du har nån liten koll på vad killarna gör nu och lite av planerna under sommaren osv ? xD Ha de gött kram Madde

2010-06-30 @ 14:58:47
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Aww, tack då! :) Haha, ingen tvingar dig att bli av med detta beroende! ;) Ingen vet något just nu, antagligen har de sommarlov, eller semester kanske man ska säga. XD Vad vi vet ska de tillbaks till Asien nu i juli, till Kina och Malaysia som vi vet än så länge (säkert till fler ställen också, men som sagt vet vi inte mer än). Men bortsett från det så är det ganska lugnt faktiskt, jag hoppas dock det kommer upp lite fler datum och sånt snart! =)

2010-06-30 @ 15:02:03
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag kollar också in här varje dag, nu är jag tillomed på semester men tog med laptopen ändå :D kan inte leva utan den <3 haha

Fast vi inte har nåra nyheter om TH nu så kollar jag inhär flera ggr om dagen, MÅSTE göra de lixom :D <3 Jag kommenterar inte varenda liten inlägg men jag är alltid här ändå :P

2010-06-30 @ 15:09:15
URL: http://tokiohotelfans.se
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Haha, antar att det är viktigt att "känna sig hemma på semestern". XD Nej, det är flera som inte kommenterar vartenda inlägg jag lägger upp - det är ju inget tvång att kommentera liksom :p Men tack, vad snäll du är! =)

2010-06-30 @ 15:12:21
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Aliiiiiiiiiii.

HAHAHAHA serien <3 Precis så jag tycker om Adam (a)

2010-06-30 @ 15:58:39
Postat av: Bea

Jag fattar ingenting, har Bill och tom verkligen salt så här och när skulle Bill i så fall pratat med Adam?:)

2010-06-30 @ 21:46:30
URL: http://www.Bea-Carro.blogspot.com
Postat av: Bea-carro

Oj nu ser jag att det med Adam inte är sant iallfall...:p, jag såg inte bilden därför att jag kollade med min mobil. Men jag fattar fortfarande inte om det andra utalandet är sant...:p

2010-06-30 @ 21:51:05
URL: http://ww.Bea-Carro.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Haha nej men varje dag pappa kommer hem från jobbet sitter jag alltid vid datorn, så I better behave annars ryker den nog haha :P meeeen de kommer jag aldrig tillåta :) .. Åker den, åker jag :P

En sak jag inte riktigt hajjar, om dem säger att dem knappt kan gå ut å att dem alltid blir igenkända osv, man tycker ju att man borde höra nått om att tex nåt fan sett dem på stan eller paparazzibilder eller whatever ..eller har jag fel? Eller så håller dem sig instängda i huset eller nåt :S faan vad många ELLER de blev , haha men you get it ? =)

2010-06-30 @ 23:27:55
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Ja, de överdriver bara :p Klart de kan gå ut, men de är ju också medvetna om att folk tar bilder på dem då - det är ju något de har valt själva så egentligen har dem inget att klaga över på så vis. Men jo, de håller sig undan allmänheten ganska mycket när de inte har jobb. De är väldigt instängda liksom.

2010-06-30 @ 23:45:34
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0