Galaxie - Juni 2010 (Malaysia)


Tokio Hotel Fanfare
Ett stort tack går ut till alla Tokio Hotel fans och Galaxie läsare som deltog med dessa frågor.

Om jag inte var ett fan innan jag träffade Tokio Hotel, så är jag definitivt ett nu. Det finns mycket att gilla med dem. Deras musik är bortom denna värld, de är större än livet, showmän på scen och personligen är dem de häftigaste, roligaste killarna man kan få nöjet att hänga med. Det bästa med att vara ett Tokio Hotel fan är att killarna världesätter en.

Under Galaxie's 15 minuter intervju med Tokio Hotel på deras besök här i Malaysia, var det omöjligt att få ett rakt svar från Bill och Tom Kaulitz, Georg Listing och Gustav Schäfer. Men när det kom till deras fans, blev killarna dödsallvarliga. Vilket är varför Tokio Hotel var glada över att få kunna svara på era frågor via Twitter och Facebook. Kom ihåg att det var svårt att hålla masken på några av deras svar.

Bill, kan du förklara varför det finns en världsbesatthet av ditt hår?
Bill:
Jag vet inte. Jag gillar bara att experimentera och testa nya saker med mitt hår. Jag hade dreadlocks innan det här.

Bill, har du försökt övertyga de andra killarna att skaffa nya frillor?
Bill:
Jag hoppas de kommer det, men...
Tom, Georg, Gustav: Nej! Aldrig.

Eftersom ni uppenbarligen "lever drömmen", finns det några drömmar som ni inte har uppfyllt än?
Bill:
En av våra drömmar som band som vi verkligen vill uppfylla är att åka till Tokyo. Vi har aldrig varit där än. Ett Grammy-pris skulle också vara härligt.

Tom, varför har du ingen tatuering?
Tom:
Jag vet inte. Jag har funderat på det.
Bill: Han är rädd. Han är rädd för att skaffa en tatuering.

Bill, om du hade din egna modekollektion, vad för typ av kläder skulle den innehålla?
Bill:
Jag kan inte bestämma mig ifall det skulle bli sånt som jag bär eller något helt annat. Men jag vet dock att jag verkligen vill göra något i framtiden som har med en kollektion att göra eftersom jag älskar design och att vara kreativ när det kommer till mode.

Misslyckas Georg fortfarande med hans ackord?
Tom:
[skojar] Han kan inte spela bas bra.
Georg: Det är inte sant.
Tom: Jag vet inte varför eftersom jag lärde Gustav att spela trummor och han spelar riktigt bra men jag kan inte riktigt lära Georg. Han har ingen talang. Jag tror det är det stora problemet.
Georg: Det är inte sant, det är inte sant.

Vad ska ni göra med alla era scenkläder och Dogs Unleashed-motorcykeln när turnén är över?
Bill:
Det lär bli intressant när den tiden kommer eftersom mina garderober hemma redan är fulla. Jag har ingen plats att ha dem på! Motorcykeln tänkte vi ställa ute i trädgården.

Bill, har du någonsin gått ut utan smink?
Bill:
När jag är på semester eller reser använder jag inte smink och det är inget problem för mig. Men, jag känner mig mer som mig själv när jag har det.

Bill och Tom, ni har sagt att ni är "mer än tvillingar". Vad betyder det?
Tom:
Vi är enäggstvillingar och bandet mellan oss är väldigt starkt. Vi är själsfräde också. Jag vet direkt vad han tänker på.
Bill: Jag antar man kan säga att vi nästan är som en person.

Georg och Gustav, hur är det att jobba med Tom och Bill?
Bill:
Jag tror det är en ära för dem att få jobba med oss.
Georg: Ibland är det lite jobbigt eftersom de snackar hela dagarna. Men vi har varit ett band i 10 år och vi är som bröder.

Vad tycker ni om asiatiska tjejer?
Tom:
Väldigt bra! Vi var i Singapore och såg några fans, och flera av dem var väldigt vackra. Och det var samma sak när vi kom hit till Malaysia.
Georg: Tom är väldigt glad.
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: emilia

haha, motorcykeln i trädgården xD skulle se snyggt ut att abra parkera den sådär på gräsmattan xD skulle faktiskt vilja se hur bills garderober ser ut ;)

2010-06-03 @ 12:30:32
Postat av: sara

Vad ska ni göra med alla era scenkläder och Dogs Unleashed-motorcykeln när turnén är över?

Bill: Det lär bli intressant när den tiden kommer eftersom mina garderober hemma redan är fulla. Jag har ingen plats att ha dem på! Motorcykeln tänkte vi ställa ute i trädgården.



Hahah :D ♥

2010-06-03 @ 12:58:47
URL: http://sarakaulitz.tumblr.com
Postat av: jenni

Den 5 juni ska vi posta denna (http://www.youtube.com/watch?v=zlLkscjDWsA) video på alla möjliga ställen för att fira att dark side of the sun snart är ute :D Målet är att den ska få 3 milj views

2010-06-03 @ 17:37:56

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0