MTV Designerama. Berlin, Tyskland - 20/9 2006

HQs:









Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! vill bara säga att jag älskar din blogg!:) men kan inte du lägga ut några HQs med bill utan smink? gärna liggande:)

2010-06-09 @ 19:53:44
URL: http://Rosehipcream.blogspot.com
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Hello! Tack, hehe. =) Bill osminkad i HQ? Och helst liggande bilder? Jag vet inte faktiskt. Det finns ju semesterbilder på honom osminkad, fanbilder (flest av dessa, dock inte så många i HQ men..) och sen några privata backstage bilder som jag har lagt ut tidigare i Tvilling-kategorin. Grejen är också den att jag har alla mina TH bilder på den andra datorn - som jag inte har nåt internet på - så jag kan inte lägga ut alla jag har och vill pga det >_> Måste fixa det där, hehe..

2010-06-09 @ 20:21:37
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bill, sötsnos, du är definitivt inte straight ;) <3

2010-06-09 @ 20:57:12
Postat av: Anonym

Tack för bilderna ^^ Underbart med gammla bildspammar ju :D

2010-06-09 @ 21:54:24

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0