[thedeathbolt.com] Ninette Murk om Tokio Hotel


[...] Vissa av dina samarbeten, såsom Tokio Hotel och DAA, hade du redan jobbat tillsammans i december.
Ninette Murk:
Ja, flera gånger. De är väldigt motiverande. Tja, Bill Kaulitz är väldigt motiverad. Han gör sitt bästa. De är väldigt upptagna med marknadsföringen med det nya albumet och så, men de är väldigt, väldigt motiverade. Det gillar jag. Jag hade hört talas om dem förut, men jag kände dem inte. Jag visste inte att de hade så mycket fans som också var väldigt motiverade. Det var väldigt överraskande eftersom de började ringa, mejla oss och började samla in pengar och skickade det till oss. De startade sina egna små donationer, det var så roligt och trevligt. De är väldigt härliga människor. [...]
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Jassy

thats so nice!! thx for posting.

2010-06-26 @ 23:44:09
URL: http://tokiohotelamerica.com

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0