Konsertarrangören i Ryssland pratar ut


Den ryska konsertarrangören Tatyana Dalskaya pratar om nya datum för Ryssland.

Kommer de att spela i Ryssland någon gång?
Tatyana Dalskaya: Ja, självklart.
När?
Tatyana Dalskaya:
Jag fick.. Okej, jag fick hit Tokio Hotel 2006, jag fick hit dem 2007... Och jag kommer få hit dem 209..
2010?
Tatyana Dalskaya:
2010. Det är inte bandets fel. Vi kommer lösa det.
Men när på ett ungefär?
Tatyana Dalskaya:
I slutet av april/mitten av juni.
En annan fråga om konserten. Om den nya konserten kommer att äga rum, kommer dessa biljetter att hålla?
Tatyana Dalskaya:
Ja. [...]
Tack till ApeL_Sine för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0