[MTV.rs]: Tokio Hotel Intervju!


En fråga till hela bandet: Har ni undrat hur era liv skulle se ut ifall det inte vore för Tokio Hotel? Hur skulle ni se ut, vad skulle ni jobba med?
Bill:
Tja, jag vet faktiskt inte. Jag har alltid velat vara sångare i ett band med min bror. Jag har drömt om det sen jag var 6-7 år. Jag har aldrig tänkt på att göra något annat, och jag tänker inte på det nu heller.

Om ni fick gå på en konsert i år, vems konsert skulle det vara?
Tom:
Vi skulle vilja se Aerosmith live, jag tror att de spelar på några festivaler i Europa i år.

Det sägs att "Dark Side of the Sun" kommer att bli eran nästa singel. Är det sant, och när kan vi vänta oss se en ny video?
Tom:
Jag kan inte säga något om det just nu, men ni kommer att få reda på det snart.

När ni hör en av era låtar spelas på radion, lyssnar ni på den då eller byter ni kanal?
Bill:
Nej, vi byter inte kanal. Jag är stolt över allt vi har gjort så långt musikaliskt och när en av våra låtar spelas på radion, höjer vi volymen till max.

Vilka band har påverkat er mest?
Bill:
Vi har aldrig haft några stora namn som har gjort ett stort intryck på oss. Nena och David Bowie påverkade mig när jag var mindre.
Tom: Jag började spela gitarr pga Joe Perry från Aerosmith. Han är den bäste och riktigt häftig.

Något jag är intresserad av att veta är ifall erat management bestämmer vilka städer ni ska besöka eller har ni en talan i det? Finns det någon stad ni skulle vilja spela i, men erat management rekommenderar er inte att göra det? 
Tom:
Det är vårat beslut. Vi lyssnar på råd och rekommendationer från vårat management men om vi verkligen vill åka någonstans och spela, i något land eller i någon stad, så är det upp till oss.

Är ni nöjda med "Humanoid City"-turnén? Vi vet att ni har förberett den så länge, det är en helt ny scen, nya kläder... Nu när ni kan visa allt det för fansen, vad är reaktionerna? Tycker ni att ni har nått erat mål när det gäller att ge en minnesvärd show för era fans?
Bill:
Absolut. Det har varit bra än så länge och fansens reaktioner har varit helt otroliga. Det här är första gången som jag har varit helt nöjd med produktionen... Scenen, ljuset, effekterna... Allting är perfekt för första gången.

Eftersom ni alla fyra är vegetarianer (för det mesta), vilken vegetarisk mat gillar ni att äta mest och vad fick er att bli vegetarianer från första början?
Bill:
Vi har alltid varit djurälskare, vilket är anledningen till varför vi slutade äta kött i varje form sedan två år tillbaka - vi bara slutade. Det var faktiskt inte så svårt. Vi äter fortfarande pizza och pasta, men bara utan kött.

Bill, vart får du idérna för din stil och ditt utseende?
Bill:
Det kommer naturligt. Jag tänker inte så mycket på det. Jag klär mig alltid som jag vill - det har alltid varit så, och så kommer det alltid att vara. Det är en reflektion av min karaktär, jag kopierar inga speciella trender.

Skulle ni gå med att spela in MTV Cribs i era hem?
Tom:
Absolut, fast jag tror inte det skulle vara lika imponerande som några av de andra husen jag har sett på det programmet...

Vem är den roligaste i bande?
Tom:
Me, myself and I... [alla skrattar]
Bill: Det är vad han tror ja...

Är det fortfarnade en dröm för er att få spela i Tokyo?
Bill:
Åh, självklart. Vi har aldrig varit i Asien eller i Japan, och vi ser verkligen fram emot att få åka dit någon gång - helst i år.

Ett meddelande från Tokio Hotel till alla fansen i regionen...
Bill:
Tack så mycket för allt erat stöd - ni är bäst, och vi hoppas få kunna se er på konserten i Belgrad!


Tack till Apex för engelsk översättning. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: Emma

gillar intervjun :) tack :)

2010-03-27 @ 16:32:45
Postat av: SONJA.

Shit, Serbien går verkligen in för det här med deras konsert. I alla fall om man jämför med sverige :O

2010-03-28 @ 17:36:53
URL: http://sonjabyme.blogspot.com
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

De blev uppmärksammade här också i media inför konserten och deras lilla stopp här förra året i september! :D

2010-03-28 @ 17:40:07
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0