[Folha.com.br] - Intervju med Bill Kaulitz


Tokio Hotel sångaren Bill Kaulitz säger att de ser fram emot att få spela i São Paulo
Tokio Hotel kommer till Brasilien för en enda konsert imorgon, med albumet "Humanoid". Läs intervjun med sångaren Bill Kaulitz [21].

Hur kommer konserten bli?
Bill Kaulitz:
Vi är väldigt glada och spända, eftersom det blir första gången vi träffar våra fans. Att vara någonstans för första gången är en väldigt underbar upplevelse.

Under 2008 hade du en allvarlig halsinfektion. Hur kändes det?
Bill Kaulitz:
Det var den värsta perioden i mitt liv. Jag var väldigt rädd att jag skulle förlora min röst. Jag kunde inte göra någonting. Jag opererades och var tvungen att lära mig sjunga igen.

Är imagen lika viktig som musiken för bandet?
Bill Kaulitz:
Vad vi gör är att skapa musik. Vår avsikt är inte att skapa en image. Sånt sker naturligt. Vi hade aldrig avsikt att skapa något vi inte är.

Har sättet du klär dig på påverkat dig?
Bill Kaulitz:
Ända sedan jag var ung har jag mött fördomar. Idag stör det mig inte längre eftersom jag har vant mig vid det. Det ligger i det förflutna.

Vad inspirerar dig?
Bill Kaulitz:
De bästa idéerna kommer när vi är på turné. När vi alla träffas och känner för att göra ett nytt album, samlar vi ihop allas idéer.

Tokio Hotel
Var: Via Funchal.
När: 23/11 kl 22.00.
Pris: Från $175 till $300.


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0