[InRock.co.jp]: Exklusiv intervju med Bill

Första bestämda besöket i Japan!
Exklusiv intervju med Bill: "Men jag ska följa mitt hjärta så som jag verkligen känner, om jag inte hade gjort det skulle jag inte ha någon självkänsla." 

Tokio Hotel bär namnet "Tokyo", men de har aldrig varit i Japan. Supergruppen Tokio Hotel föddes i Tyskland. Åren 2006 och 2007 har In Rock publicerat två exklusiva intervjuer. Tiden går snabbt förbi eftersom deras album snart släppts i Japan, förutom vissa läckta låtar och nyheter som spreds. Man tog chansen att samla in material från de som har lyckats i hela världen.

Men de entusiastiska fansen i Japan har stöttat dem i flera år. Det har blivit fastställt att den unika japanska versionen av albumet kommer att släppas i feburari. I december har även ett efterlängtat besök i Japan blivit planerat! Helt plötsligt fick vi chansen att intervjua den karismatiske frontmannen Bill över telefon en dag i mitten av oktober...

In Rock: Bill..?
Bill Kaulitz: Hej! Vi har alla samlats här. Jag är här med Georg, Gustav och Tom [man hör de tre hälsa i bakrunden].
In Rock: Ahhh, alla medlemmarna säger hej! Så vad gjorde ni imorse?
Bill Kaulitz: Vi var i Hamburg för en fotografering.
In Rock: Det är ett mysterium att Tokio Hotel aldrig har varit i Tokyo och Japan någon gång förut. Tycker ni inte att det är synd?
Bill Kaulitz: Klart, vi har ju aldrig varit där tidigare. Inte ens i Tokyo. Vi ska åka dit i december, och vi ser alla fram emot det. Att åka till Japan är också ett mål för oss. Japan är vad vi hela tiden pratar om. Vi kan fortfarnade knappt tro det. Det är verkligen spännande.

Fortsättningen av intervjun kommer ut i decembernumret, som kan köpas från och med 15 november 2010.


Engelsk översättning: Eriko. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0