[TH.br]: Vinn biljetter till THs konsert i São Paulo!!!


Vinn biljetter till Tokio Hotels konsert i São Paulo!!!
Detta är din chans att vinna ett par biljetter till Tokio Hotels 90-minuters konsert i São Paulo den 23 november! Allt du behöver göra är att skicka ett mejl till: [email protected] och ha rubriken "Eu quero esses ingressos" [som betyder: "Jag vill ha dessa biljetter"]. Skriv även med detta i ditt email: För -och efternamn samt din ålder. Din sista chans att vinna biljetter är söndagen den 21 november, tävlingen avslutas vid midnatt!! Alla vinnare meddelas på måndagen den 22 november. Lycka till!!
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fick du “45 do 2º tempo” till 90 minuter? =O Alltså är du söker på att det betyder det?

2010-11-21 @ 14:10:18
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

1) Jag är ett fotbollsfan. Tittar på fotboll varje helg! 2) En halvlek är 45 minuter och en match är två halvlekar, dvs 90 minuter. 3) I Brasilien spelar i stort sett alla fotboll. 4) TH.br är den brasilianska versionen av Tokio Hotels hemsida. XD



Det var lätt för mig att förstå tack vare fotbollen, haha! =)

2010-11-21 @ 14:14:25
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha, då fattar jag! =D För det står ju “45 do 2º tempo” på deras hemsida (länken till källan) och jag menar, det är väll inte det lättaste att förstå det där =D Sen var ju THs konsert i Sthlm 90 minuter oxå, det tänker jag inte på (A)

2010-11-21 @ 14:16:10
Postat av: Caroline

HAHAHA, du är så söt när du snackr om fotboll Elina <33 =D Alltid är det nått om fotboll ;))

Tack för översättningen ^^ synd bara man inte kunde gå asså ;/

2010-11-21 @ 14:20:09
URL: http://tokiohotelfans.se
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

I know my football already! XDD <3 Hade också velat vara där, men jag kan inte heller och det är ju som sagt snart den 23 så.. XD Men jag hoppas alla fans som är där har riktigt kul! =)

2010-11-21 @ 14:24:47
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0