Tokio Hotels exklusiva intervju med Terra.com


Hur känns det att vara så långt borta från Tyskland?
Bill:
Vi är stolta över att vi är så långt borta och att vi har fans här. Men vi har också hemlängtan eftersom det är så långt borta, men vi är väldigt glada att få kunna vara här!

Tror ni att ni kan sjunga på något annat språk än engelska eller tyska?
Tom:
Bill sjöng en låt på japanska och det gick inte så bra. Vi är nöjda med två språk för låtarna eftersom det tar så lång tid att spela in.

Tycker ni att ni har ansvaret för er generation?
Bill:
Vi tycker inte att vi måste göra något speciellt, vi gör bara det här för skojs skull!

Visste ni något om Peru innan ni kom hit?
Tom:
Inte precis, vi låter oss alltid bli överraskade. Vi ville komma hit tidigare, men vi var tvunga att planera så mycket. Vi hade en bra konsert i Brasilien och vi är positivt överraskade!

Kan ni nämna fem band som har påverkat er?
Bill:
Jag kan inte prata för oss alla eftersom vi gillar olika band. Det finns inga band som riktigt har påverkat oss heller. När jag pratar för mig själv så gillar jag Areosmith, David Bowie och Stereophonics, men vi har aldrig blivit påverkade av dem. Vi gör våran egen musik.

Vad ska ni sjunga ikväll, vad kommer att hända?
Tom:
De flesta låtar från våran Europa turné. Vi tog med oss den låtlistan och lite av produktionen. Vi har några gamla låtar och vi ska göra ett soundcheck.


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.


Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0