BILD - 10/10 2010 (Tyskland)


En minut med Bill Kaulitz

I Milano förra året var du en hit på catwalken för Dsquared. På Wunderkind satt du i publiken - trött på catwalken?
Bill Kaulitz:
Jag har inte tid just nu för andra jobb. Vi har hittat ett hus i Los Angeles som vi flyttar till snart. Mina fyra hundar följer med: Dessutom jobbar vi med nya låtar. Stress! 

Du är ett känt Fashion-Freak. Vad tycker du är hett?
Bill Kaulitz:
Jag gillar tyska märken, som Kilian Kerner. Nu gillar jag även modellerna av Wolfgang Joop. Men min favoritaccessoar är ett halsband med en amulett och ett foto av min mamma. Familjen är det viktigaste.

Har du någon aning om hur mycket du spenderar på kläder i månaden?
Bill Kaulitz:
Nej, det bättre att inte veta, jag spenderar för mycket på mode. Men det är ett måste för att hålla textilindustrin levande.
Scan: HotCherry @ tyska FC. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Hm.. Kilian har på sig Tokio Hotel tshirtar och Bill gillar honom :) Undra om han bara säger det för att vara snäll eller för att han tycker det?

2010-10-10 @ 17:59:16
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså, jag blir faktiskt lite förvirrad nu, ska dom bo i L.A permament eller har dom hittat ett nytt hus i Hamburg också? Man hör ju 3 olika versioner hela tiden

2010-10-10 @ 18:31:13
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det vet vi egentligen inte än. Vad vi däremot vet just nu är att de ska dit, till Los Angeles, på jobbvisum, vilket betyder de får bara stanna i Usa en viss tid innan de måste tillbaka till Tyskland då de inte är amerikanska medborgare. De ska dit för att jobba och kommer då säkert hyra en lägenhet eller ett hus och bo så länge de är där och jobbar. Stalkers/fans säger att de redan har köpt ett nytt hem i Tyskland eftersom de har/håller på flyttat ut ur det huset de fick inbrott i. =) Ingen hade väl förväntat sig att de skulle bo kvar i det huset utanför Hamburg heller. ^_^

2010-10-10 @ 18:54:25
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej tack Elina, hur länge vet du det? Alltså, är det bara jag eller blir det bara sjukare och sjukare med stalkers? Jag är emot dom väldigt mycket, förstår dom inte liksom varför stalkar dom killarna egentligen? Vad är det för logiskt med det? Vad får dom ut av det???

2010-10-10 @ 19:26:22
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag har ingen aning hur länge de får stanna där, kan inte sånt där så bra. Men är det inte 90 dagar eller så..? :p

2010-10-10 @ 19:42:10
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: sara

shit vad svårt eller så, de ska släpa sina hunder med isg och sina bilar typ? :D

2010-10-10 @ 19:44:55
URL: http://sarakaulitz.tumblr.com
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

De måste vaccinera sina hundar och sånt innan de får komma in och sen är ju faktiskt Los Angeles en stad där ingen är utan bil, haha. Kan förstå att de tar med sina bilar, om de nu gör det. En del stalkers säger ju att bilarna inte kördes ner till hamnen så.. Aja, vi får väl se. ^_^

2010-10-10 @ 19:46:34
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm, mycket rykten, dock brukar stalkers ju ha rätt:S Men hurfan ska dom egentligen hinna med alla konserter inplanerade? Eller det kanske bara är jag som tycker schemat verkar lite fullbokat nu framöver från november till december

2010-10-12 @ 11:44:00

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0