[Bild.de]: Här vandrar Joop genom Paris med Tokio-Bill.


Här vandrar Joop genom Paris med Tokio Hotel-Bill

Det slog gnistor mellan popikonen Bill Kaulitz [21] och stjärndesigner Wolfgang Joop [65] i kärlekens stad. De vandrade genom Paris på kvällen för en TV dokumentär.

Middag med den tyske ambassadören Reinhard Schäfers [60], en nattfika på "Café de Flore" vid Eiffeltornet. Joop: "Jag är helt tagen av den här killen."

Nästa dag var det dags för den stora "Wunderkind"-modevisningen. Kaulitz kunde faktiskt ha varit på catwalken som en "Wunderkind"-modell också. Joop: "Jag skulle ha skickat upp honom på catwalken i kvinnokläder eftersom han är den vackraste tjejen på hela modeveckan."

Presentationen av den nya "Wunderkind"-kollektionen var även väldigt framgångsrik utan Bill. [...]


Engelsk översättning: Loren. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: isabelle

Joop: "Jag skulle ha skickat upp honom på catwalken i kvinnokläder eftersom han är den vackraste tjejen på hela modeveckan."

eeehh.. va? hahah. vilken ful kommentar. undra om Bill tar det som en komplimang eller inte.

2010-10-07 @ 17:34:31
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0