[Bild.de]: Komikern Matze Knop: "Jag är så många!"


Komikern Matze Knop: "Jag är så många!"
Komikern och imitatören Matze Knop [35] är bland annat känd för att klä ut sig till kändisar. Han har en ny bok som heter "Wer ich bin - und das sind viele" där han berättar om varför han klär ut sig till kändisar. Han har klätt ut sig till alla från Cristiano Ronaldo och Lady Gaga till den italienska fotbollsspelaren Luca Toni.

Nu har han även klätt ut sig till Tom Kaulitz:

..Vad tycker ni, är han inne på rätt spår? XDD

Källa - Bild.de.

Kommentarer
Postat av: ***

hahahahaha, dålig imitation av Tom men jag hade nog inte kunnat gjort det bättre själv ändå. :D

2010-10-21 @ 19:27:48
Postat av: Caroline

Nee, han misslyckades enligt mig =DD

2010-10-21 @ 19:29:56
URL: http://tokiohotelfans.se
Postat av: Tove

FAIL! Jag har ALDRIG sett Tom i shorts! xD

2010-10-21 @ 20:22:40

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0