[monsunity.com] - Bill: "Jag vet att vi ska spela där en dag"


Bill: "Jag vet att vi ska spela där en dag"
Under de senaste dagarna har ett besök av Tokio Hotel i Japan blivit bekräftat. Besöket är endast ett PR-event där bandet och Universal kommer dela lika på kostnaderna och förväntas ringa i klockan i drömlandet för nästan alla band på jorden. [...]

Vi hoppas att bandet får en bra känsla efter ett par dagar på den legendariska Tokyo Dome, en paviljon där Bill Kaulitz har drömt om att få spela i vid flera tillfällen. För flera år sedan frågade vår partner Bettina: "Vad skulle du ge för att få spela i Tokyo Dome?" Varpå tonåringen Bill svarade: "Jag vet att vi ska spela där en dag. Jag vet inte när, men vi kommer säkert att göra det och den dagen kommer jag att vara lycklig." [...]


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

jag ryser i hela kroppen. är så glad för deras skull att det är helt sjukt (:

2010-10-12 @ 10:54:21
URL: http://sofaivienna.ses
Postat av: Anonym

Roligt för dom, förstår bara inte hur dom ska hinna med L.A med alla konserter inplanerade nu

2010-10-12 @ 11:42:41
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

De har ju uppenbarligen planerat på ett sätt så att de kan fixa det, så jag tror inte det är något att oroa sig eller så över. Sen kanske de inte kommer hålla på själva med flytten hela tiden heller, utan får hjälp av andra. ^_^ XD

2010-10-12 @ 13:05:40
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

OK, Något nytt förutom detta? Jag hoppas nya interjuver dyker upp för nu var det ett tag sedan man såg dom tre små gubbarna, bara sett Bill ju

2010-10-12 @ 14:21:11
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Menar du om flytten? Nepp, ingenting. >_<

2010-10-12 @ 14:24:38
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag menade i allmänhet, inga nya roliga bilder på typ tom och vovvarna, gustav ute på party, georg gud vet vad eller rykten förutom dessa?

Jag har tråkigt, det är för tyst om dom

2010-10-12 @ 15:33:06
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Aha, haha! XD Nej, inte vad jag vet iallafall. Har inte hittat något nytt alls.

2010-10-12 @ 16:00:06
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Typiskt...hitta på något då;)

2010-10-13 @ 10:42:15

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0