Sonohra pratar om Tokio Hotel


Den italienska duon Luca och Diego Sonohra pratade om Tokio Hotel i en intervju med den
italienska sidan GingerGeneration. De två var på konserten i Padova, Italien den 26 mars i år.
~~
Och vilken är den bästa konserten ni har gått på?
Diego:
Tja, vi har varit på några konserter. Vi gillade Eric Clapton.
Luca: Jag har varit... Ja, den första konserten jag var på var Baglioni, sen Biagio Antonacci, Noemi, Tiziano Ferro... Och Tokio Hotel.

Hur var Tokio Hotels konsert?
Luca:
Jag kan inte ge något uttalande som ett fan, utan mera som någon som gick på konserten för att se ett internationellt band. En internationell konsert är en bra show, scendesignen är vackrare och så. Men jag personligen föredrar en annan typ av konsert eftersom jag inte gillar den typ av genre. Jag fokuserade bara på showen, oftast går jag på amerikanska konserter. Men det är en smaksak.
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0