Tävling: Vinn ett stort TH-fanpaket värt 100€


Tävling: Vinn ett stort Tokio Hotel-fanpaket värt 100€
Välkommen till Elixic stora Tokio Hotel-fanaktion! Vad går tävlingen ut på? Vi vill veta din personliga Tokio Hotel berättelse. Vad har vi att erbjuda? Ett Tokio Hotel-fanpaket värt 100 Euro! Vad ska du göra för att kunna vinna? Följ denna länk och skriv ned vad Tokio Hotel betyder för dig, vad som gör bandet unikt, vem av dem du gillar mest, hur Tokio Hotel har påverkat ditt liv - sedan väljer vi en vinnare. [...]


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Elixic.de.


Kommentarer
Postat av: bd

ska man skriva på engelska eller kan man skriva svenska?? tacksamm för svar <3

2010-10-31 @ 22:05:30
Postat av: fanny

Jag var nyss inne på www.bleiben.blogg.se och där läste jag att Tom hade haft ett 2 år långt förhållande som tog slut under 2008 och sen ett kort under 2009, kanske att han har ett nu och att de flyttar till LA för att de har amerikanska flickvänner.

Är detta bara konstiga rykten eller ligger det någon sanning i något av dem ? :)

2010-10-31 @ 23:47:11
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

bd

Tyska eller engelska. =)



Fanny

Som vanligt är det bara "konstiga rykten". Eller ja, klart det kan vara sant men det vet ju ingen förutom Tom själv. Det är alltid något fan som ska veta mer än killarna själva, har du märkt det? XD Om jag vore du skulle jag inte bry mig om det. Om man räknar ihop alla som "de har varit tillsammans med" under åren, täcker det fan jordens befolkning. XD

2010-11-01 @ 10:50:07
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hahaha, ja jag här märkt det. Men det är väldigt irriterande när man läser saker om dom på många olika sidor och tillslut vet man inte vad som är sant haha ^^

2010-11-01 @ 11:27:58
Postat av: Amanda

ska man skriva på svenska eller engelska? sen fattar jag inte tyska heller och inte finns det en översättning heller för det kommer bara upp en massa tyska på min dator.

2010-11-01 @ 13:41:13
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Fanny

Nej, såklart.. Det blir så mycket på en gång och alla säger olika saker. XD



Amanda

Tyska eller engelska går det att skriva på. Om du inte förstår eller kan tyska, så gör det på engelska. (y) :D

2010-11-01 @ 15:10:36
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0