Vill ni se Tokio Hotel i Tokyo? Här är er chans!

Universal Music Japan har gjort så att tävlingen om biljetter till bandets showcase i Tokyo är öppen för alla fans - oavsett vart i världen man bor. Stället där detta lilla uppträdande kommer att äga rum på är dock fortfarande okänt, mer info om det kommer ut senare. Om någon av er funderar på att åka dit, ska ni veta att 1) Japan är ett väldigt dyrt land. 2) Ni får stå för alla transportkostnader själva (flyg, boende osv), de betalar det INTE åt er.

För att kunna delta behöver man kunna lite japanska, då själva registreringen inte är på engelska eller så går ni in HÄR där instruktionerna har blivit översatta till engelska av ett fan (även länderna har blivit översätta där från japanska till engelska så man väljer rätt ;p). Man kan registrera sig fram till 15 november 2010 kl 23.59 japansk tid (kl 17.59 svensk tid). Kamera är förbjudet att ta med till arenan där spelningen kommer att äga rum. Det kommer att bli 100st vinnare och varje vinnare får ta med en vän också, så 200 fans totalt. =)

Här registerar ni er: http://www.musicreg.net/checkform?force_form=1&form_id=8821.


Kommentarer
Postat av: Ebba

önskar verkligen jag kunde åka dit, för jag skulle jättegärna vilja vittna deras första spelning i Tokyo. det är lix historiskt =P men det är ju så attans dyrt =/

2010-10-15 @ 12:03:31
Postat av: Caroline

Synd man inte heter typ...Paris HIlton =_= >-<

=DDD

hade oxå velat åka dit, tror vi alla skulle =D HAHA!

Men eftersom man inte får ta med kamera med sig in dit,

så hoppas jag dte filmas och läggs upp på deras YT Sida sen..

Menar dom måste ju dela med sig av sin dröm sen =DD haha

2010-10-15 @ 12:07:29
URL: http://tokiohotelfans.se
Postat av: isabelle

Japan är inte alls så jättedyrt. Som Sverige ungefär. Rätt billigt att äta ute faktiskt. Dock är flygbiljetterna rikigt dyra. När jag åkte senast med mina syrror så köpte vi en "billig" och den gick på 6000. Dock vet jag inte hur boende är då jag har gratis boende när jag är där, men jag tror man kan hitta rätt billiga boende ändå. Det går ju på ett par tusen att åka till Tokyo, men ska man bara åka dit och se på TH och inte shoppa eller kolla på sevärdigheter så är det ju inte fruktansvärt mycket pengar som går åt.

2010-10-15 @ 16:34:07
URL: http://isanylen.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0