Christina Stürmer pratar om Bill Kaulitz


Christina Stürmer (sångare från Österrike) pratar om Bill och först och främst sin egna vaxdocka.

Kan du berätta vilka andra vaxdockor du har sett?
Christina Stürmer:
Jag har sett Bono, och bredvid mig är Madonna, Bill Kaulitz och Beyoncé - de är alla internationella stjärnor, så man känner sig bra där. [...]

Du är alltid på turné och har redan träffat massa kollegor. Finns det någon du skulle vilja träffa i verkligheten, om ja, varför?
Christina Stürmer:
Den jag tänker på rent spontant nu är Bill Kaulitz. Senast jag såg honom live och i färg var... Jag tror det var 5 år sedan. Och de var då i början av sin karriär, killarna var sjukt små faktiskt.. Och vid början av sin karriär. När jag tittar på Bills vaxdocka nu... Han är enorm! Jag tror han är 180cm lång nu, eller till och med 190 cm och.. det intresserar mig bara nu eftersom jag har bara träffat honom när han var liten och nu är han längdmässigt större och även i musikbranschen.

Fanns det gnistor mellan er?
Christina Stürmer:
Ursäkta?

Fanns det gnistor mellan er?
Christina Stürmer:
På vilket sätt?

Öhm.. Tycker du att Bill Kaulitz är attraktiv som man?
Christina Stürmer:
Öhm.. Nej, jag har haft pojkvän sedan 4 år tillbaka och han är en helt annan typ. Det skulle bara intressera mig i grunden, jag tycker att han har förändrats extremt mycket och som jag sa, jag har bara sett honom live och i färg innan allt det där jublet och beundran kom. Det skulle vara intressant för mig att få se hur han är idag.
Engelsk översättning: Mirjam. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta.

Direktlänk till videon.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0