[Examiner.com]: Föreläsare tog TH som exempel...


Föreläsare vid Pop Akademi tog Tokio Hotel som exempel som band för utveckling

Enligt en rapport från tidigare i veckan på MainPost.de, är det inte bara människorna som ger Tokio Hotel priser eller bandets fans som stöttar denna idé - utan även den akademiska världen har övervägt detta. I en artikel skriven om Kinderuni Heilbronn, använde PR-chefen för Mannheims Pop Akademi, Matthias Krebs, det tyska bandet som exempel på de synergieffekter ett band måste ha för att kunna ta sig till toppen i en gästföreläsning Krebs gjorde på Kinderuni.

Krebs ställde frågan "Varför är Tokio Hotel så populära?" Enligt MainPost.de fortsatte han med att citera bandet från Magdeburg's fans liksom att prata om hur ett management och en marknadsföringen av ett band som Tokio Hotel ser ut.

Pop Akademi är en fyra-årig musikhögskola som delvis startade av den tyska R&B sångaren, Zavier Naidoo, liksom Tokio Hotel blev hedrad på årets Radio Regenbogen gala samt Universal Tysklands VD Tim Renner. [...]


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0