Punkt 12 - 22/9 2010


Det har länge ryktas om det, men nu är det officiellt. Tokio Hotel tvillingarna flyttar till Amerika. Från och med november vill Bill och Tom bo i Los Angeles. Officiellt pga att hysteriska fans gör deras privatliv svårare och svårare. Inofficiellt kan det vara pga bandets måttliga framgång den senaste tiden. De en gång så framgångsrika killarna tycks inte kunna fylla ut arenorna längre. Och därför flyr de till möjligheternas land? Andrea Eickhoff vet mer...

Los Angeles - killarna från Tokio Hotel har gjort lyckade spelningar här och nu kommer änglarnas stad att bli deras nya hem. Deras manager förtydligade idag: "Bill och Tom kommer att flytta till Los Angeles i november ett tag. Det är dock fortfarande oklart hur länge..."

Samtidigt har sångaren Bill nyligen gjort det klart och tydligt att hans hjärta finns kvar hemma: "Jag kan aldrig tänka mig att lämna Tyskland helt. Först och främst pga att jag älskar att tala språket och eftersom våra föräldrar, våran familj och våra vänner bor här och såklart våra fans."

Ändå påstås Bill och Tom inte känna sig säkra i Tyskland längre. Fans som förföljer dem och inbrottet i ett av deras hus i Hamburg är en del av beslutet till flytten. Men en del experter kallar det en "flykt" eftersom den stora framgången i deras hemland till slut brast: "Jag tror att de har överreagerat lite grann och har gjort det klassiska misstaget... Efter en enorm framgång måste man tänka på det och inte förälska sig i sådana stora saker och det är precis vad de har gjort."

Så nu är tydligen mottot att fly framåt eller snarare till nya marknader. Endast Bill och Tom kommer att emigrera. Georg och Gustav vill stanna i Tyskland eftersom de har flickvänner här. Även Bill och Tom kommer antagligen att komma tillbaka till Tyskland någon dag, det är vad deras management berättade för oss i morse.
Engelsk översättning: TH-Info. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Direktlänk till videon.

Kommentarer
Postat av: love TH

mää XD flyr?? alvarligt det tyckte jag var fel ord. Igentligen måste jag sega att det är nog lite mer förstorat än vad det igentligen är. Jag meanr det var ju nästan samma sak föra året när dom var i LA så mycket för att spela in. Det är ju inte första gången. Och föresten tycker jag dom flyt ut arenorna super mycket ju. Så det med att fly till möjligheternas land låter otroligt överdrivet i mina öron. Snarare flyta dit ett tag för att jobba och försöka få det lite lungt en paous liksom :)



jag önskar dem lycka till och hoppas dom håller bra kontakt med Gs ^^ <3

2010-09-24 @ 00:24:31

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0