Til Schweiger pratar om David Jost och Tokio Hotel


Til Schweiger: Nu finns Keri Hilson med "I Like". Mhm, det blev en stor hit. Den låg länge som #1 på radio-speltids-listorna och även på försäljningslistorna, iTunes och nedladdningslistorna. Det är en låt som skrevs av David Jost och hans partner. Då, när jag var i Hollywood och gjorde "Mission Hollywood", spelade David Tokio Hotels nya album för mig, som jag också gillade, men till filmen... Det fanns ingen låt som jag tänkte "passar verkligen den här låten till filmen?" och sedan spelade han några andra låtar för mig, inklusive "I Like" och då tänkte jag "Shit.. shit! Jag måste bara ha den här låten!"
Engelsk översättning: Mirjam. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Direktlänk till videon | Til Schweiger är en tysk skådespelare.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0