Officiellt Nyhetsbrev (Japan) - 21/4 2011


Sanningen bakom Gustavs tatuering!
Jag tror inte det finns något annat land som gillar och stöttar Gustav så mycket som Japan. Låt mig visa er bilder på hans tatuering på hans högra ben som jag tog, som Gustav visade mig på deras sista kväll under resan till Tokyo! Låten är producerad av Trent Reznor från Nine Inch Nails och den amerikanska countrysångaren Johnny Cash (det gör faktiskt ont = Hurt) gjorde en cover av den. Hans vad visar en text som beskriver världsbilden med "livet och döden" av låten. Det verkar som om Gustav har en favorit tatuerare. Gustav ser ut som en helt vanlig man, men han är en riktig klippa.
Engelsk översättning: 619 @ THCH. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Ida

Önskar det stod nått om den med kortleken ;/ Den är man ju mest nyfiken på :D HAHA

2011-04-21 @ 15:35:25
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Haha, håller med!

2011-04-21 @ 15:40:04
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: en dödsätare

Det är ingen kortlek det är dödskallar.

2011-04-21 @ 16:00:44
URL: http://www.lifewithvoldemort.blogspot.com/
Postat av: Anonym

vaxar han benen? OwO <3

2011-04-21 @ 18:43:51

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0