[Muz-TV.ru] - Max Barsky nämner Tokio Hotel


En modell och skådespelare från Ukraina vid namn Max Barsky får frågan om han känner till och vad han tycker om Tokio Hotel i en intervju.
~~
Hej!!!! :) Jag har en fråga till dig, jag undrar om du känner till bandet Tokio Hotel? Det är mitt favoritband!!!!! Jag är nyfiken på vad du tycker om dem! Tack på förhand!
Max Barsky:
"Mycket cool musikstil, bra musik och galna kläder. Jag har ett av deras album. :)"
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.
Screen av frågan och svaret bland kommentarerna:

Kommentarer
Postat av: Anna

Aldrig hört talas om honom, men snällt sagt ändå :D

2011-08-20 @ 21:38:14
Postat av: Nt

HAha, pep ut ett litet "AAH" men mycket gulligt sagt och jag tycker det är bra när artister/modeller/skådespelare kan respektera varandra :)

2011-08-21 @ 18:04:34

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0