Uppdatering om tvillingarnas medverkan i "The Voice of Germany" - #2


Nu är det bekräftat! Tvillingarna kommer inte vara med i "The Voice of Germany". Från den tyska officiella fancluben idag:

"Idag har vi återigen talat med produktionsbolaget av programmet "The Voice of Germany". Frank W. från presstjänsten har bekräftat att Bill och Tom INTE kommer att delta. Tyvärr var det inte mer än ett rykte."
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tyska officiella FC.

Kommentarer
Postat av: bd

synd men inte särskilt förvånande ;) dem jobbar nog hemskt mycket med sitt album nu <3 tror inte dem skull ha tid över för ett tv program X) dom rä så himmla nograna och flitiga <3 men som sagt längtar jag för att få se dem igen ^^ tack igen Elina för ständiga uppdateringar <3

2011-08-19 @ 16:21:06
Postat av: Tanja

Äntligen bekräftat. Tycker detta ryktet varit lite överdrivet när fans har mejlat och frågat om dem ska medverka -.-'

2011-08-19 @ 17:16:56
URL: http://shapeofourhearts.blogg.se/
Postat av: vonskareng

väldigt synd ju ):

2011-08-19 @ 23:32:28
URL: http://vonskareng.blogg.se/
Postat av: Lina

Blev väldigt besviken, men precis som personen tidigare skrev: inte särskillt förvånad.

Jag vet att det bara är ett rykte och att killarna själva inte kan hjälpa att det spridits, men kan ändå inte låta bli att bli lite smått sur på dom för att dom inte gör nån sån här grej och visar sig lite mer. Det där ryktet gav mig falska förhoppningar. :(

2011-08-20 @ 02:36:32
Postat av: Anna

Själv tycker jag det var bra att dom inte var med. Det hade förstört deras image lite tyckre jag. :P

2011-08-20 @ 21:39:17
Postat av: Anna

Men det hela kanske var en fråga om pengar, vid en närmare eftertanke? ;)

2011-08-20 @ 21:39:43

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0