BTK App - Alien Wall #12


Bild #1 - Tom: "Jag. Miskeen gav mig denna för ett tag sen! Jag gillar den... Gör ni?"
Bild #2 - Bill: "Toms tvillingtatuering!!! Hoppas ni gillar den!" Fan (@Danielaa): "Vad gulligt... Jag ska också göra en sån tatuering med min tvilling. Hahaha okej, nej, men det skulle ha varit roligt." Tom: "@Danielaa: Hahaha... Har du verkligen en tvilling?"
Bild #3 - Fan (@Klaudius): "Tom, planerar du att skaffa en till tatuering någon gång i framtiden? Eller kommer du aldrig göra det igen..." Tom: "@Klaudius: Kanske!"
Bild #4 - Fan (@Tissem): "Erkänn, skrek du?" Tom: "@Tissem: Nej...men Bill gjorde... ;-)"
Bild #5 - Bill: "Solnedgång i Los Angeles..."
Bild #6 - Bill: "@BiancaFlor: Ja..det var så vackert! Häftiga färger!!!"
Bild #7 - Bill: "@Clare: Tack!"
Bild #8 - Fan (@Drea): "Bilden är vacker. Den är inte bara vacker på grund av själva solnedgången, utan för att den är mjuk liksom. Du hade kunnat tagit en bild på vilket glamoröst ställe som helst i Los Angeles men istället gav du oss en bild på en gata som kunde ha tagits i vilken stad som helst. Det får en att känna som att du faktiskt inte är så långt borta, och det påminner mig om att även om du är en rik man nu, så är du fortfarande den där killen som kommer från en liten by. Det är därför jag älskar Tokio Hotel." Bill: "@Drea: :-) Tack för dina fina ord!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0