BTK App - Alien Wall #6


Bild #1 - Bill: "Tom i tatueringsstudion... precis innan han gjorde klart sint tatuering. Ser ni hur nervös han är...ahahaha..." Tom: "@Estrella Marina: Nej, ett nervöst skratt! Jag var avslappnad... Bill fick mig att skratta ;)"
Bild #2 - Bill: "@Tom: ...hahaha...du vet att det inte var så det gick till!!!"
Bild #3 - Bill: "Tom fick panik :-)"
Bild #4 - Bill: "@Sonia: Nej, siffror :-)"
Bild #5 - Bill: "@Haylie: wow... Gud vad gulligt! Tack så mycket!!!!!"
Bild #6 - Tom: "Bills nya tatuering... första bilder efter den blev klar!" (Fan) "@Natalie: [...] Jag tror det är tiden då du föddes (:"
Bild #7 - Bill: "@Natalie: Ja, det stämmer!!!! :-)"

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud vad sött :D alltså har dom tatuerat in tiden dom föddes på fingrarna ?!!:D

2011-12-25 @ 19:31:37
Postat av: Ina

Blir ju helt till mig. Trodde detta bara hände i fanfics, ehehe...

2011-12-25 @ 20:44:16

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0