BTK App - Alien Wall #8


Bild #1 - Tom: Så många snygga stilar...;-)...ok hörrni, välj ut en frilla åt Bill...det måste vara något coolt! Hahaha... Jag gillar den rosa längst bak!!!"
Bild #2 - Bill: "Nutty Tops...det namnet har en helt annan betydelse på tyska...hahah...lista ut det :-)" Fan (@Danielle): "OMG!!! Bill, vad tänker du på? ;-) Jag vet faktiskt vad det betyder, så... Tänker du på något särskilt när det kommer till det? Du vet vad jag pratar om ;-P Bill: "@Danielle: ...hahaha...Jag tror du har listat ut det!!!!"
Bild #3 - Fan (@Clare): "Bill, gick du in där? XD"
Bild #4 - Bill: @Clare: "Har inte gjort det än ;-)"
Bild #5 - Fan (@Jahaira Alaniz): "Vad säger dem där?"
Bild #6 - Bill: "@Jahaira Alaniz: Jag antar att de säljer nutty tops...hahaha..."
Bild #7 - Fan (@Erica): "Ligger denna butik i Los Angeles?"
Bild #8 - Bill: "@Erica: "Ja, det gör den!"
Bild #9 - Fan (@Mikayla): "Jag vet att du inte kan läsa och svara alla kommentarer, men jag hoppas verkligen du ser detta: Vill ni komma tillbaka och turnéra i Usa med nästa album?"
Bild #10 - Bill: "@Mikayla: Ja, självklart!!!!"
Bild #11 - Fan (@Tamara): Bill, berätta, har du några planer på att visa Toms tatuering?"
Bild #12 - Bill: "@Tamara: Ja, det kommer jag!"
Bild #13 - Fan (@Daniela): Jag vill kasta iväg telefonen när du svarar, jag blir så nervös. XD"
Bild #14 - Bill: "@Daniela: Vad gulligt ;-) ...men gör det inte!!! Jag gillar din hårfärg förresten!"
Bild #15 - Tom: "Gillar ni appen? Vad tycker ni om appen än så länge? Om ni gillar den, gå till Google Android Market och se till att skriva en review och rösta sedan på den...så alla kan se det! Ge lite ALIEN KÄRLEK ;-) Tack!!!"
Bild #16 - Tom: "Tack...så mycket! Härligt att se att ni gillar appen! Såg precis massa positiv feedback... Ni är bäst! ;-)" Fan (@Erika): "Har ni också roligt med appen? Hoppas det."
Bild #17 - Bill: "@Erika: Ja, det har vi! Vi gillar den verkligen :-)"
Bild #18 - Tom: "Vilka har skrivit en review än? ... Jag har sett två stycken än så länge! Jag tror vi kan göra bättre... Vart är resten av er? ;-) MarketAndroid.com/apps "

Se de två nya bilderna i detta inlägg för att förstå vad de pratar om.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nutty Tops är väll kläder som prostituerade (stavning?) har på sig? såna man ser gå på gatan alltså?, eller är jag fel ute? :P

2011-12-27 @ 12:03:29
Postat av: Linnea

aaah jag vill vara daniela :D:D

2011-12-27 @ 13:18:16
URL: http://linneaamaria.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0