BTK App - Alien Wall #9


Bild #1 - Bill: "Smaskig burrata..åt precis lunch...hmmm.. :-)" Fan (@Heather): "Det ser gott ut! Åt Tom samma sak?"
Bild#2 - Bill: "@Heather: ...Tom och jag beställer alltid samma sak :-)"
Bild #3 - Fan (@Chiara): "[...] Hur var er jul? Fick du mycket julklappar? Snälla svara <3"
Bild #4 - Bill: "@Chiara: Den var väldigt bra. Vi hade en underbar jul med mycket vegetarisk god mat :-)"
Bild #5 - Fan (Giorni): "Mmm..smaskigt! Var det gott?"
Bild #6 - Bill: @Giorni: Det var underbart!!! Älskar det.."
Bild #7 - Fan (@Andrea): "Det ser ut som glass. Kan jag få en sked ;)"
Bild #8 - Bill: "@Andrea: Det är ost...men det ser ut som glass"
Bild #9 - Fan (@Katia): "Jag ska till Berlin i februari. Kan ni tipsa om någon tysk mat?" Tom: "@Katia: Ja, vi gillar "Apfelschorle" också... Man kan äköpa det i Frankrike med. Äppeljuice + kolsyrat mineralvatten = Apfelschorle ;-) Fan (@Sarah Garcia): "Vilken är er favoritdessert?" Tom: "@Sarah Garcia: Jag älskar pasta! ...när det gäller dessert tar jag alltid våfflor med plommon... ;-)"
Bild #10 - Tom: "Vilka vill se...en bild av Bills tredje Halloween kostym?"
Bild #11 - Tom: "Ok, hörrni! Ni ska få en! ...vilken av de tre kostymerna gillar ni mest?"
Bild #12 - Bill: "Nytt liveuppträdande. Har ni sett NHK Music Japan Overseas "Dark Side of the Sun" än? Kolla in det..."

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0