[PromoFlash.de] - Melanie C gillar Tokio Hotel


Melanie C gillar Tokio Hotel
Melanie C snart in i studion med Tokio Hotel?

[...] "Efter denna erfarenhet kan hon även tänka sig att arbeta med andra tyska artister, och göra fler covers. Vem hon hade i åtanke var ganska överraskade. Hon avslöjar att när hon framför allt går på Tokio Hotel konserter när hon är i Tyskland. Hon säger även att hon gillar bandets musik. Kan man förvänta sig ett samarbete? Förutom killarna från Magdeburg, gillar hon Scorpions. "Jag älskar Scorpions. Jag har gjort så många spelningar här, i andra länder, i England och de har fans överallt. Jag blir alltid lika glad att se killarna eftersom de är riktigt bra." [...]


Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Blir alltid lika glad och läsa att ens barndomsidol hjältar gillar ens nutidaidol hjältar :D

2011-12-02 @ 18:32:18
URL: http://worldinsidemywall.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0