[TH.com]: Tokio Hotel's VIP Call lanseras imorgon!!!


Tokio Hotel's VIP Call lanseras imorgon!!!
...och självklart, fixar vi med tidsskillnaderna: Vi förstår att fans över hela världen vill få sitt Tokio Hotel samtal på en rimlig tid. Vi vill inte väcka er kl 03.00 på morgonen ;-) Därför har ett system installerats just för denna anledning som kommer att se till att er mobil ringer någon gång under dagen. Så här fungerar det: Bandet samlas för att ringa sitt samtal, systemet överlämnar sedan meddelandet från bandet, er mobil ringer på en rimlig tid och ni kan omedelbart höra vad killarna har att berätta.
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vet vi fortfarande inte om tjänsten blir tillgänglig i Sverige? Om inte, då hoppas jag att någon spelar in samtalen :)

2011-12-14 @ 15:40:50
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Nepp, de sa att fler länder skulle läggas till men fortfarande har ingen ny info om det kommit ut. O_O Håll tummarna!

2011-12-14 @ 16:08:14
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Nadja

Men åh. Då får man alltså inte själv prata med dem utan de lämnar bara ett meddelande?

2011-12-14 @ 16:09:09
URL: http://blamingnargles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bandet samlas? Oj oj, antingen är twinsen i tyskland eller så samlas dom inte alls :(

2011-12-14 @ 19:13:10
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: tack så hemskt mycket! Jag har precis börjat träna och tänka på maten, alltså precis JUST börjat. Men jag hoppas att kindbenen ska synas ännu lite tydligare efter kanske fem kilo minus :)

2011-12-14 @ 20:26:31
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: lana <3

fin blogg!!! vem har gjort headern?

2011-12-14 @ 21:44:03
URL: http://lanaaaas.blogg.se/
Postat av: Niki

SPELAS MEDELANDET IN?! Men åååh, jag troode jag skulle få ett live samtal av dem!! Man vill ju höra dem NU NU inte inspelat!! Skulle vara kul iochförsig, men man ill veta tt de prata med en NU och höra dem garva åt ens galna reaktion, för tyst kommer jag inte sitta när det ringer. För JAG tänker få det att lyckas i Sverige, Och JAG KOMMER att lyckas ^^

2011-12-14 @ 21:59:43
URL: http://angelbymyzide.blogg.se/
Postat av: Anonym

det verkar inte bli nått för oss ;( ths management är ganska dåliga på att lova och hålla saker. tror det bara kommer att funka för dom länder somf inns med på vips hemsida :(

2011-12-14 @ 22:05:50
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Lana

Hehe, tack! En kompis från Portugal har gjort den. :p



Niki

En del säger att det blir som ett riktigt samtal, andra säger att det blir förinspelat.. Det värsta är väl att det kanske inte ens kommer att funka för oss, men vi får väl se. Verkligen synd om det bara fungerar, som den anonyma kommenterar ovan, för de 23 länder som står med på VIPCall's hemsida för Sverige står ju som sagt inte med.. Q_Q

2011-12-14 @ 22:13:02
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0