[ELLEGirl.jp/blog]: En intervju med Tokio Hotel #4

Intervju med Tokio Hotel
~~
Jag är faktiskt ganska intresserad om det du sade om pusslet. Vad för typ av film inspirerar Bills sätt att se världen på?
Bill:
Svårt att säga. Jag gillar alla möjliga filmer. Den första filmen jag såg var David Bowie's "Labyrinth" (1986). Det är min favoritfilm.

När såg du den filmen?
Bill:
Öhm... Jag var runt 6 år gammal. Jag såg den om och om igen eftersom jag verkligen gillade den. Jag gillar även "Dangerous Liaisons" (1988) trots att den är väldigt gammal. Jag ser på olika slags filmer, så som science fiction filmer. När jag var mindre gillade jag "E.T" (1982) väldigt mycket, samt vampyrfilmer. Jag gillar "The Fifth Element" (1997) och jag ser även på romantiska filmer, så som "The Notebook" (2004). Den är verkligen rörande! Ja, jag ser på massa olika filmer istället för bara en genre.
Tom: Det är helt galet! Vi har tusentals DVDer eftersom det finns så många bra filmer.

Och de andra tre då? Har ni något favoritband eller någon favoritfilm? Finns det något annat som inspirerar er kanske? Kan ni berätta?
Gustav:
Mitt favoritalbum är "Dark Side of the Sun" och min favorit DVD är Tokio Hotel. [alla skrattar]
Georg: Och på tal om skådespelare så gillar jag Leonardo Dicaprio mest.
*Gustav och Tom skrattar högt*
Georg: *helt seriös* Hans filmer är riktigt bra!
Bill: *håller med* Stämmer bra. Hans filmer är ganska bra. Filmerna han gjorde som barn är också rätt så bra.
Georg: Han är nog en av de bästa skådespelarna.
Bill: Säkert!

Och musik då, vilket är erat favoritalbum?
Georg:
Jag lyssnar på allt möjligt och jag lyssnar på mer än ett album om dagen. Det senaste albumet jag köpte var Mike Posners'.
Bill: Han är en amerikansk nykomling, och det finns en Pop -och R&B känsla i hans musik.
Tom: R&B, dans och hiphop - de tre känslorna ihop mixade.

Och för Tom då?
Tom:
Min favoritfilm är "Training Day" (2001) som Denzel Washington är med i. Han är cool och...
Bill: [avbryter] ..Tom gillar alla filmer som Denzel Washington är med i, som "Man On Fire" (2004) till exempel.
Tom: Ah! "Man On Fire" är väldigt bra. Dakota Fanning är också en bra skådespelerska.


Engelsk översättning: Theresa @ THCH. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: sara

Haha, Tom och jag gillar samma filmer :D

2011-02-20 @ 21:54:46
URL: http://germanottas.tumblr.com

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0