(ankomst på flygplatsen) Tokyo, Japan - 7/2 2011 ~1



Bilder: Tokio Hotel Japan.


Kommentarer
Postat av: emma

haru resten av bilderna oxå?? ^^ eller laddar du upp dem sen eller vad? :D:D för jag vet att du vet att det finns fler bilder ....haha ^^

2011-02-07 @ 15:17:10
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Haha ja, jag ska lägga upp resten snart. Jag väntar på att en annan tjej ska ladda upp dem (tror det är 35st totalt från Tokio Hotel Japan) på ImageShack och sedan lägger jag ut dem här! ^_^

2011-02-07 @ 15:18:23
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag ska fylla på detta inlägg med alla bilder på Geo och Gus, sedan gör jag ett nytt inlägg med tvillingbilderna från idag på flygplatsen. Glömde skriva med det i förra kommentaren. 8D *fail'

2011-02-07 @ 15:20:01
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0