[TopNews.ru]: Kändisar som föredrar "vilt mode"


Kändisar som föredrar "vilt mode"
Det enkla får inte en kändis att stå på berget Olympus of Fame. 

Deras uppfinningsrika sätt chockerar ibland även de mest moderika människorna. Det kanske är en bräcklig och feminin typ av sångare. Det är dock endast till förmån av hans karriär - till exempel för ett år sedan, var Bill den första att bli inbjuden till modeveckan som en modell. [...]

Betyg på Bill Kaulitz: 6,9.


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var tokio hotel på grammygalans efterfest? och om de var det, finns det några bilder? :)

2011-02-17 @ 22:45:17
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det var en på Twitter som tyckte sig se Bill, men verkade inte alls vara säker. Alltså kan det ha varit vem som helst. Men nej, inga bilder finns.

2011-02-18 @ 15:58:22
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Madde

haha jag vet att jag är rikgtigt efter, men måste bara fråga dig elina om du vet hur det slutade med tom och stalker tjejen, hon som tom råkade slå :) jag kommer inte ihåg hur det slutade mellan dom om det nu ens gjorde det :) <3

2011-02-18 @ 16:19:07
URL: http://arkenfjall.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

"Råkade" är inte riktigt rätt ord, men okej. Hon fick besöksförbud om jag minns rätt (har faktiskt glömt bort hela grejen, haha) och han fick böter. Men jag är inte helt säker. XD

2011-02-18 @ 16:53:28
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0