Adam Lambert: "Redo, Bill? Låt oss shoppa!"


Redo, Bill? Låt oss shoppa!
Han reste till stjärnstatus med "American Idol" och presenterade sig själv som en världsstjärna med sitt första album "For Your Entertainment". Adam Lambert är en äkta showman med endast en sak i tankarna: att shoppa med Bill!

I flera intervjuer har du berättat om din uppskattning för Tokio Hotel. Gillar du dem?
Adam Lambert:
Jag älskar deras stil! Jag gillar Bill väldigt mycket. Han är så glamorös... Jag gillar risken han tar med att klä sig som han gör...
Era stilar är ganska lika...
Adam Lambert:
Stämmer bra! Vi har nog samma influenser utseendemässigt, vi har samma smak! Om vi skulle gå och shoppa tillsammans skulle vi säkert köpa likadana kläder!
Tja, du är ju i modestaden Milano! Du och Bill borde shoppa tillsammans!
Adam Lambert:
Haha, eller hur! Kom igen Bill, tvinga mig inte att be dig!
Engelsk översättning: Seipht @ THUS <3. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: sara

åh, söta adam :D

de borde gå och shoppa tillsammans ;)

2011-01-16 @ 00:28:50
URL: http://germanottas.tumblr.com

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0