De Popcorn #2/2011


¤
I åtta år har Tokio Hotel sett fram emot denna spelning: I mitten av december spelade de sin allra första konsert, för att marknadsföra sitt "Best Of"-album, i Tokyo - staden som de är döpta efter. Killarna är riktigt spända om den japanska huvudstaden: "Staden är riktigt fantastisk. Det väldigt stort, mycket neonlampor överallt, galna människor. Jag kommer definitivt åka hit igen", säger Bill.

¤
Tyska Tokio Hotel fans måste vänta: Tokio Hotel kommer att isolera sig år 2011 också. Tom: "Vi har befäst oss i våran studio i Los Angeles så vi kan jobba med nya låtar!". Det nya albumet borde komma ut i september, en världsturné är planerad i november. Bill lovar: "Vi kommer att chockera fansen med den nya stilen och det grymma ljudet!"
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Sara

EN VÄRLDSTURNEE???????????? Hoppas dom kommer hit igen =DDDDDDDD Nu blev jag glad!

2011-01-05 @ 17:14:41
Postat av: Kaka

JAAAAAAAAAA!! Turné!



Ännu ett nytt ljud?? Låter soännande, haha ;D

2011-01-05 @ 18:07:35
Postat av: Elin

Hoppashoppashoppas att dom kommer till Sverige då. Det MÅSTE dom göra!

Herregud, jag måste lugna ner mig nu, annars kommer jag smälla av.

2011-01-05 @ 18:38:45
URL: http://kackellackan.blogspot.com
Postat av: sara

Gulligt.

Undrar hur nya albumet kommer att låta, med nytt sound igen :D

2011-01-05 @ 20:02:31
URL: http://germanottas.tumblr.com

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0