InTouch #2/2011 - (Tyskland)


Separerar bandet?
Ingen köper deras album, de bråkar och har olika idéer om framtiden. Det tidigare framgångsrika tonårsbandet i Tyskland är i kris.

De utsålda arenorna och skrikande fansen - när Tokio Hotel började för fem år sedan, var popvärlden upp och ner! Men nu ryktas det intensivt om att de fyra inte orkar mer. "Det är förvirrande. Jag kan tänkta mig att killarna går skilda vägar snart", säger en insider. Det är inte bara det aktuella "Best Of"-albumet som ligger det går illa för, utan det finns även alltid problem mellan bandmedlemmarna. I en internet-video gör gitarristen Tom narr av basisten Georg: "Minns du när vi pinkade i Georgs flaska och han drack ur den efteråt?" Även frontmannen Bill vill splittra den sammansvetsade gruppen: Han har inte så mycket tid över för musiken på grund av sitt arbete som modell och reklamstjärna! Trots det insisterade han: "Det kommer säkert finnas tillfällen då vi tar en längre paus, men slutet av Tokio Hotel? Aldrig!"

De genomgår en allvarlig kris bakom kulisserna:
¤ Det nya albumet floppade: Tidigare attackerade de topplistorna, men nu lyckades inte ens deras "Best Of"-album ta sig till Top 50!
¤ Bill har andra planer: "Jag kan tänka mig att göra egna projekt", säger han. Starten: Jobba för designern Wolfgang Joop och göra reklam för elektronikkedjor.
¤ De bråkar: Under turnén i Japan började killarna bråka mitt framför kameran: "Sluta snacka, annars slår jag dig!" skrek Tom på sin bror.
Scan: Kirschedeluxe. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lol den här känns bara som en artikel ihoppackad med skit - brist på nyheter?



xD

2011-01-06 @ 14:14:47
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Yes, nyhetstorka så det heter duga! *väntar på att semesterbilderna släpps så media kan skriva något om dem' XD

2011-01-06 @ 14:28:39
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elina, denna bilden dök upp på tom på thus, vad tror du äkta eller fake?

http://es.tinypic.com/view.php?pic=2s8h3ra&s=7

2011-01-06 @ 14:30:55
Postat av: Hanna

Åh ja semesterbilder ^__^ när brukar de komma ut i tidningarna? Eller när kom de från förra året ut ungefär om du har koll på det? c:

2011-01-06 @ 14:31:33
Postat av: bd

men gud XD det här är ju bara ett hopkör av massa skit.. ursäkta utalet där.. men alvarligt det dom skrivit är ju bara en hopp av grejer dom kopplat ihop och vridit om liksom X) jösses vad dem är larviga..

2011-01-06 @ 14:33:22
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Anonym

Det är inte Tom, han är inte ens lik. Det ska vara en look-alike dock. XD



Hanna

De kommer ut först i tidningarna, sen brukar man kunna köpa bilderna i HQ. Men de tog en sen semester förra året, så förhoppningsvis är dem redan på själva semestern nu. ^_^

2011-01-06 @ 14:37:21
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Hanna

Okej, danke ^_^

2011-01-06 @ 14:45:52
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Men så fort de kommer ut lägger jag upp dem här! =)

2011-01-06 @ 14:49:05
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

De bråkar: Under turnén i Japan började killarna bråka mitt framför kameran: "Sluta snacka, annars slår jag dig!" skrek Tom på sin bror.



hahah alltså snälla?

2011-01-06 @ 15:02:24
Postat av: Tanya

Tror det är Dinn Marlone på den bilden -.-'

2011-01-06 @ 15:06:20
Postat av: Hanna

Awesome! :'D

2011-01-06 @ 15:12:23
Postat av: emma

dom skojade bara framför kameran? eller fattade jag fel när jag såg allt? xD

2011-01-06 @ 15:51:30
Postat av: Anonym

men en sak till .. Skrevs det inte nyss att dom släpper nytt & planerar världsturne eller nåt?

Fan, fail isåfall (Y)

2011-01-06 @ 16:16:37
Postat av: sara

Haha, fan kunde inte göra något annat än att skratta.

:D

2011-01-06 @ 16:17:03
URL: http://germanottas.tumblr.com
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Emma

Nej, du förstod rätt. Det står så i nyaste Popcorn, ja, men man ska inte lita på allt den tidningen skriver heller.

2011-01-06 @ 16:49:03
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Em

Gud haha.

Jag tror också att de verkar lida lite av nyhets brist.. men de skulle faktiskt inte förvåna mig om Georg börjar bli trött på alla "skämt" dom drar om honom. De kanske va kul i början men nu börjar till och med jag bli riktigt less på dom så jag skulle förså om Georg också är trött på att få höra de.

David Hasselhoff skämten är sjukt uttjatade nu! :)

2011-01-06 @ 17:51:20
Postat av: Amanda. H

Asså herregud! fyfan vad lågt att bara skriva sånt skitsnack! asså de verkar som att dom har ide´torkat eller nåt... det är nästan så att jag börjar skratta eftersom att det är så sjukt fånigt men samtidigt blir jag så frustrerad!!! de där som Tom skrek till Bill asså dom skämtade ju bara eller är jag blind med glasögon oxå? tycker att det ser 100% ut som att dom skojar. visst jag kan tro att Georg inte är så förtjust i alla Toms skämt en jag tror knappast att Tom skulle vara så taskig mot Georg att han blir sårad. asså jag e frusterad..

2011-01-06 @ 18:20:50
Postat av: Anonym

Som om syskon aldrig bråkar. Som om killarna inom bandet aldrig bråkar med varandra, utan jämt hoppar runt i en fluffig rosa drömmvälrd. Och om man ens kan kalla det som hände då ett bråk - då har man aldrig själv haft syskon!

2011-01-06 @ 19:33:05
Postat av: Anonym

Amanda, de skojjade inte. Men de bråkar ju hela tiden, så det är ingenting nytt.

2011-01-06 @ 20:50:53
Postat av: Anonym

De lever ju ihop nästan konstant, och är nästan som syskon.och syskon bråkar... men det går över :) I artikeln har dem ju bara twistat om allting, får det att låta som om Tom skulle slå ihjäl Bill eller nåt xD jösses

2011-01-07 @ 14:01:32
Postat av: Sofia Vienna

det märks att den som skrivit detta inte är speciellt insatt i th och deras värld.



håller med dig Em, dock. Kollar knappt på deras intervjuer längre för det känns som en ständig deja vu (;

2011-01-07 @ 16:27:37
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0