ELLE Girl #27/2011 - (Japan)


Tokio Hotel i Japan

Sammanfattning:
¤ "Människorna i Tokyo är så coola! Det är nästan som om alla är våra vänner!" - Tokio Hotel.
¤ "Jag älskar det traditionella japanska plagget (Kimono) som vi fick under vårat senaste besök i Japan så mycket att jag sätter på mig den varje gång jag har duschat!" - Bill Kaulitz.
¤ "Vi känner oss hedrade över att få vara del av ett sådant viktigt event (VMAJ) när Japan behöver oss som allra mest. Vi vill göra vårat bästa för att stötta Japan" - Tokio Hotel.
~~
"Deras perfekta personligheter är bara en av orsakerna till varför Tokio Hotel ses som gudar" - ELLE Girl Magazine.
Engelsk översättning Mo3nsoon @ Twitter. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du något om när TH ska släppa nytt album? ;)

2011-07-12 @ 11:28:42
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag skrev det enda jag visste i en kommentar på portalen på den svenska fancluben (men den ligger väl nere nu pga underhåll?) som jag även såg sprida sig på THSkandinavien av en annan bloggare. *host' Enligt en på Universal så lutar det åt någon gång i mars 2012, men bara kanske. We'll see. ^_^

2011-07-12 @ 11:35:40
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Sara

Finns dt nån översättning än (A)?

2011-07-12 @ 11:39:17
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Nepp, men jag har däremot bett om en engelsk översättning så om någon kan översätta till engelska så kan jag översätta till svenska. XD Jag har ju som sagt inget japanskt tangentbord så jag kan tyvärr inte skriva ner det som står på bilden, haha!

2011-07-12 @ 11:42:00
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej då väntar jag :D

2011-07-12 @ 11:48:56
Postat av: sara

hihi vill se Bill i kimonon! =D

2011-07-13 @ 11:08:22
URL: http://sarahogberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag med:P

2011-07-13 @ 20:27:57

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0