[Bild.de]: Tom och Bill Kaulitz festar i Los Angeles


Tredagars-skägg, en tshirt som visar musklerna - Plötsligt är Tokio Hotel-Bill en man!
Cool styling! Tokio Hotel-tvillingarna har plötsligt vuxit upp i Los Angeles

I Los Angeles presenterade sig Tokio Hotel-tvillingarna Tom och Bill Kaulitz (21) så vuxna att även fans hade svårt att känna igen dem... På TokioHotel-Fanclub.de postade ett fan med användarnamnet "palabrafreak" i chocktillstånd: "Bilden gör mig helt förvirrad." Användaren "THTHgeil": "Detta är inte tvillingarna, precis som jag trodde." Fans blev även arga över det nya utseendet, användaren "totgeliebt_": Det är fejk! Man kan se att det inte är våran Bill."

Men att fansen nu måste vänja sig med tvillingarnas nya vanor är inte precis första gången... Förut experimenterade alltid Tokio-Bill med sitt utseende: ovanligt ögonsmink, galna kläder och frisyrer som stilfullt fick könsgränsen att brista.


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: bd

jag fattar verkilgen inte varför fansen inte gillar det .. jag blev aldrig förvånad .. Bill är ju en kille.. en man ;) jag menar vad är problemet?? varför skulle man hata det? själv tycker jag det var riktigt coolt ^^ och det är väl klart att det är vår Bill och Tom ;) bara lite mer män en innan ^^

2011-06-22 @ 12:48:12
Postat av: Natalie

Tycker för det första att dem ser riktigt bra ut och för det andra att vissa fans är otroligt löjliga! De får väl änrda sig hur mycket de vill och vadå "våran Bill"? Det är faktiskt ingen som äger honom....

2011-06-22 @ 13:21:01
Postat av: JazzPatino

Jag älskar deras nya look! Och jag tycker inte de ser så himla olika ut från innan.. I still love them as I did before and even more! ♥

2011-06-22 @ 15:21:32
URL: http://JazzPatino.bloggspace.se
Postat av: bd

rätelse där.. förlåt för våra.. jag bara matshade vad dem skrev över.. sorry självklar äger ingen dem

2011-06-22 @ 16:19:00
Postat av: Emilia

PEOPLE CHANGE. Jag kan inte säga att jag är helt hundra på typ hur drastiskt Bill fått massor av piercingar och.. Skägg (han är ju feminim på ett fint sätt annars) men det är ju ändå tvillingarna. Så stört att säga att de inte är samma personer haha. Vi alla ändras ju varje år?

2011-06-22 @ 16:43:41
Postat av: Jenny

Är förmodligen de yngsta fansen som gnäller. Men att de blir så upprörda att de låter som att de inte ens gillar tvillingarna längre pga hur de ser ut numera, känns som ett tecken på att de vart mer förälskade i deras utseende än dem som personer (iaf så som vi känner dem via intervjuer etc). De kan ju inte på allvar ha trott att Bill skulle se ut som en emo-pojk HELA livet? ^^

2011-06-23 @ 04:05:04
Postat av: Elin

Alla förändras, man kan ju inte se likadan ut hela livet liksom. Så jag ser inte "problemet". Dessutom tycker jag att de ser riktigt snygga ut :)

2011-06-23 @ 22:36:39
URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0