[Tune.ru] - Presskonferens med Tokio Hotel


Tokio Hotel: "Vi lovar våra ryska fans att vi ska lära oss en rysk låt"
I England höll Tokio Hotel en presskonferens som de första västerländska huvudpersonerna på Muz-TV Awards 2011. Det fanns inte så mycket tid för frågor och svar, men Bill Kaulitz tog sig an tiden att prata med reportrarna.

Bill började med att berätta för reportrarna som är samlade i pressrummet:
"Vi har en liten kreativ paus just nu, så vi är chockade att det är så många av våra ryska fans som väntar på oss."

Kan ni någon rysk låt?
- "Kalinka Malinka"? Nej, vi kan inga ryska låtar, men vi lovar våra ryska fans att vi ska lära oss en rysk låt."

Vad tycker du om att era fans kopierar din stil?
- "Jag har aldrig kunnat föreställa mig det. Men jag tröttnar aldrig på det. Det är snarare väldigt roligt. Men jag måste säga att det inte är speciellt svårt att klä sig som mig. Jag såg nyligen några tjejer som såg exakt likadan ut som jag. Det var konstigt."

Ni bor i Usa nu. Vad saknar ni från erat land (Tyskland)?
- "Det är helt annorlunda nu i Los Angeles. Vi kan säkert gå till affären och välja ut vår favorit yoghurt, vilket vi inte kunde göra i Tyskland. Annars så var vi alltid omringade med fans."


Engelsk översättning: XxMangelBxX. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.


Kommentarer
Postat av: Tanya

Börjar undra om dem seriöst kommet tillbaka till Tyskland :/

2011-06-03 @ 17:35:01
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag tror faktiskt inte det, iallafall inte som det ser ut nu; de stormtrivs ju och allt. Men man vet aldrig. =)

2011-06-03 @ 17:37:00
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom kommer inte tillbaka, det är solklart ju...fast jag undrar hur dom gör för att få permament boende-tillstånd eller vad det nu kallas. Greencard, man måste ju ha speciellt sådant

Har dom gjort några interjuver?

2011-06-03 @ 18:44:49
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Man ska aldrig säga aldrig, XD Om de åker tillbaka till Tyskland så kommer de nog garanterat att ha något hus kvar i Kalifornien som de kan semestra osv i. ^_^ Nej, inga intervjuer eller sånt har kommit upp. Den här presskonferensen är det enda som verkar finnas just nu. Hoppas på något senare imorgon! =)

2011-06-03 @ 18:57:23
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

De sa i en intervju för 3-4 år sedan att de aldrig skulle lämna tyskland och gör dem det, kommer dem alltid att återvända.

ser inte ut så :(

2011-06-03 @ 19:08:23
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det var som sagt då det, men man kan ändå aldrig säga säkert hur de tänker om det hela. =) Ya feel me? XD

2011-06-03 @ 19:17:15
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Alicia

Simone bor ju kvar i tyskland? isåfall är det ju solklart att killarna kommer dra dit igen!

2011-06-03 @ 19:42:04
Postat av: Bd

Jag tycker det är sorgligt att dem kanske inte kommer tillbaka till Tyskland än men se det glada ^^ dem kan ju äntlgien få leva sitt privat liv ^^ det är nog väldigt viktigt för dem för att kunna fortsätta :-) jag känner mig bara glad över det nu ^^

2011-06-03 @ 20:27:17
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Alicia

Gordon och Simone flyttade med dem, men de har antagligen kvar Gordons hus i Loitsche och kan vad stalkers sade förra året så hade tvillingarna även skaffat ett nytt ställe i Tyskland, så de har någonstans att ta vägen ifall/när de kommer tillbaka. ;p



Bd

Håller istortsett med dig! :) Stör mig inte så mycket på det längre. Det var bara precis när man fick reda på att de skulle flytta som man var lite orolig att de kanske aldrig mer skulle komma tillbaka. ^_^

2011-06-03 @ 21:01:46
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Uppdaterade detta inlägg med HQs förresten: http://kaulitzandthegs.blogg.se/2011/june/presskonferens-moskva-ryssland-36-2011.html

2011-06-03 @ 21:07:39
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag är glad att de bor i usa nu om de faktiskt kan leva där. Kan de gå till affären där så är det så som det ska bara. Då kanske vi inte kommer få se en Bill som är helt extatisk för att kunna handla så som han var i det thtv-avsnittet. Det var bara sorgligt :(



Behöver killarna bo i usa för att kunna vara fria människor så ska de fan vara där och det är själviskt att hålla kvar dem här!

2011-06-04 @ 13:09:01
Postat av: Anonym

fast elina sa inte du någon gång att dom överdriver lite? Jag menar, visst stalkers är asjobbigt men det där med att dom alltid är omringade av fans när dom shoppar eller inte kan handla mat i tyskland? eller så var det någon annan

2011-06-04 @ 14:34:49
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jo, jag har bland annat sagt det och det är för att det är så. XD Om det inte var så att de inte överdrev skulle vi ha bilder på dem från var och varannan dag, och det har vi ju inte. ;) De har kunnat gått ut i Tyskland, men ibland stod det fans utanför studion eller deras hus och tog kort bara. Och en del körde efter dem också, men ah, de kunde (och kan fortfarande) iallafall göra saker utan att vi fans har fått reda på det.

2011-06-04 @ 14:48:46
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm, ja dom kanske flyttar tillbaka då, eftersom att det krävs en hel del för att få permament uppehållstillstånd i USA, kollade på greencard för jag vill jobba där som makeup artist efter att jag pluggat vidare, fan vilken process alltså. tror inte bara för att dom är kändisar att dom får special-behandling när det gäller det.

2011-06-05 @ 13:25:56

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0